banner
שטיאסני וקליש // צילום: ראובן כהן / דוברות עיריית חיפה
שטיאסני וקליש // צילום: ראובן כהן / דוברות עיריית חיפה

מהקיבוץ לעיריה: איתן שטיאסני מונה למנכ״ל עיריית חיפה

שטיאסני, עד לפני שנה מנכ"ל "לגין" ומי שמינויו למנכ"ל "תפרון" נמנע, יחליף את המנכ"ל הפורש ויד ימינו של ראש העיר הקודם, גדי מרגלית

תמונה: שטיאסני וקליש // צילום: ראובן כהן / דוברות עיריית חיפה

מועצת העיר חיפה אישרה את מינויו של איתן שטיאסני לתפקיד מנכ״ל העירייה. שטיאסני כיהן כמנכ"ל חברת "לגין" בקיבוץ יגור אולם במרץ 2017 הוא עזב את החברה לאחר שכיהן במשך 5 שנים בתפקיד. שמו נקשר בחברת "תפרון", כאשר הוא יועד להחליף את המנכ"ל גיל שמעון  בשנת 2016 אלא שהמינוי לא יצא אל הפועל בשל בעיות משפטיות, זאת לאחר שלא חלפה תקופת צינון בת שנתיים מהמועד שבו כיהן כדירקטוריון בלתי תלוי בחברה.

עוד נקשר שמו בהרשעה בגין כתב אישום שהוגש נגדו על ידי המדינה בשנת 2013 בשל אי ציות לתמרור זכות קדימה ביציאה ממנהרות הכרמל, שאילצה נהג אוטובוס לעצור בנתיב נסיעתו. האירוע נגמר ללא נפגעים ועל שטיאנסי נגזר קנס כספי בסך 1200 שקל, שלילה לחודשיים ותנאי לשנתיים.

איתן יליד 1956, חיפאי נשוי לניבה ואב ל 4 ילדים בוגרים, בוגר הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון, מחליף בתפקידו את המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, שמונה על ידי ראש העיר הקודם יונה יהב ביולי 2016.

ראש העיר עינת קליש רותם, מסרה כי: ״אני שמחה על אישור מינויו של איתן למנכ״ל העירייה. איתן הוא האיש הנכון לתפקיד והוא מביא עימו ניסיון רב בניהול חברות גדולות. ביחד אתו נוביל את העירייה להישגים גדולים לטובת תושבי חיפה״.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות