banner
אילוסטרציה // Depositphotos
אילוסטרציה // Depositphotos

פרויקט "מגדילים" עם כתבה שישית בסדרה: אילו אתרי בנייה עדיין עובדים?

"מגדילים" ממשיך לבדוק את מצב הבנייה בעשרות פרויקטים ומביא לכם עד הבית את הפרויקטים שבהם נמשכת העבודה, למרות המגבלות בצל משבר הקורונה// סדרת כתבות מיוחדת

אילוסטרציה // Depositphotos

כתבה שישית בסדרה: היכן אתרי הבנייה ממשיכים לעבוד?" מגדילים" ממשיך לעקוב אחר אתרי בנייה פעילים, בצל משבר הקורונה המתמשך. למרות הדיווחים על ירידה משמעותית בהיקף העבודות, חברות היזמות והבנייה ממשיכות במאמצים לבניית הפרויקטים ברחבי הארץ: 

חברת אפגד בניין וסביבה ממשיכה בבניית פרויקט במסגרת התחדשות עירונית (תמ"א 38\1) ברחוב פנקס 5 ירושלים: החברה מדווחת כי הפרויקט נמצא בשלבי גמר סופיים. הבניין יתנשא לגובה של 7 קומות עם 29 יח"ד. צורי בר, מנכ"ל החברה: "אנו נמצאים לקראת סיום הפרויקט אך מאחר ורוב הרשויות פועלות במתכונת חירום או במתכונת מצומצמת בלבד אנו צפויים להתעכב עם קבלת טופס 4 ואכלוס הבניין".

פרויקט התחדשות עירונית בירשולים של חברת אפגד // יחצ
פרויקט התחדשות עירונית בירושלים של חברת אפגד // יחצ

חברת מ.אביב בונה את פרויקט "מ.אביב ברקפות" בראשון-לציון: הפרויקט כולל מגדל בן 23 קומות, 108 יחידות דיור, מתוכן 18 דירות רגילות 5 חדרים, מרפסות ומיני פנטהאוזים, ב-  16-23 קומות וכן 90 דירות במחיר למשתכן (3,4,5 חדרים + מרפסות), בקומות 1-15 בפרויקט. עוד בפרויקט, קומת חניון עם חניה תת-קרקעית, מחסן  ו-2 חניות לכל דירה. החברה מדווחת כי הפרויקט נמצא בשלב שלד מתקדם.

פרויקט מ. אביב ברקפות בראשון לציון
פרויקט מ. אביב ברקפות בראשון לציון // יחצ
פרויקט מ. אביב ברקפות בראשון לציון
פרויקט מ. אביב ברקפות בראשון לציון // יחצ

חברת מ.אביב בונה את פרויקט "מ.אביב במודיעין" במע"ר החדש של מודיעין: הפרויקט כולל 2 בניינים בני 12 ו-13 קומות , 118 יחידות דיור, מתוכן 29 יח"ד בשוק חופשי והיתר – 89 דירות במסגרת מחיר למשתכן. בפרויקט קומת חניון עם חניה תת-קרקעית. לכל דירה מחסן קומתי וחניה. החברה מדווחת כי הפרויקט נמצא בשלבי שלד בקומה 4. 

מ.אביב במודיעין
פרויקט מ.אביב במודיעין
מ.אביב במודיעין
פרויקט מ.אביב במודיעין

חברת צ.פ ייזום ובנייה ממשיכה בבניית פרויקט במסגרת התחדשות עירונית (תמ"א 38\2) ברמת השרון ברחוב גולומב 42: במסגרת הפרויקט בונה החברה בניין חדש של 8 קומות ובו 25 דירות במקום הבניין הישן שנהרס לפני כחצי שנה. החברה מדווחת כי בימים אלו מצב הבנייה נמצא בשלבי גמר חפירת המרתף וביצוע יסודות.

לכתבה הראשונה בסדרה

לכתבה השנייה בסדרה

לכתבה השלישית בסדרה

לכתבה הרביעית בסדרה

לכתבה החמישית בסדרה

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות