banner
לא ניתן להגיש ערר על הארכה להיתר לתמ"א 38 // depositphotos
לא ניתן להגיש ערר על הארכה להיתר לתמ"א 38 // depositphotos

פרויקט "מגדילים" עם כתבה חמישית בסדרה: אילו אתרי בנייה עדיין עובדים?

"מגדילים" ממשיך לבדוק את מצב הבנייה בעשרות פרויקטים ומביא לכם עד הבית את הפרויקטים שבהם נמשכת העבודה, למרות המגבלות בצל משבר הקורונה // סדרת כתבות מיוחדת

אילוסטרציה // depositphotos

כתבה חמישית בסדרה: היכן אתרי הבנייה ממשיכים לעבוד?" מגדילים" ממשיך לעקוב אחר אתרי בנייה פעילים, בצל משבר הקורונה המתמשך. למרות הדיווחים על ירידה משמעותית בהיקף העבודות, חברות היזמות והבנייה ממשיכות במאמצים לבניית הפרויקטים ברחבי הארץ: 

אתר בניה של קבוצת לוינשטין בפרויקט מגדל הצוק בנתניה: מתבצעת יציקה בקומה 22

של הפרויקט, הממוקם בדרום מערב נתניה וכולל 30 קומות ו- 117 דירות לכיוון הים. במגדל מתוכננות דירות של 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים של 5 ו-6 חדרים. הדירות מתוכננות עם מפרט עשיר ושימוש בטכנולוגיות בניה ירוקה וחכמה, לצד חניון תת קרקעי עם שתי חניות לכל דירה, לובי רחב כפול ומועדון. 

מגדל הצוק בנתניה של קבוצת לוינשטין // יחצ
מגדל הצוק בנתניה של קבוצת לוינשטין // יחצ

קבוצת "מזרחי ובניו" בונה את פרויקט "טריפל": הפרויקט נבנה בשכונת נאות שדה ברעננה, על מגרש בן 2.5 דונם הכולל 3 בניינים בני 46 יח"ד סה"כ (בניין של 20 יח"ד ו-2 של 13 יח"ד כל אחד), 7 קומות בכל בניין וקומת חניון תת-קרקעית, שבה כל דירה מקבלת 2 חניות. התמהיל כולל דירות 3,4,5 חדרים עם מרפסות, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט נמצא בסוף שלד ויציקה ולקראת גמר.

פרויקט טריפל של קבוצת מזרחי ובניו // יחצ
פרויקט טריפל של קבוצת מזרחי ובניו // יחצ

מעונות הסטודנטים החדשים בראשון לציון של קבוצת פדלון: מתחם הכולל 353 יחידות למגורי סטודנטים, בעלות הנאמדת בכמאה מיליון שקל, במימון עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה הכלכלית. הקומפלקס ישתרע על שטח של ארבעה דונמים, כולל שלושה בניינים, עם רחבה ציבורית וקומת קרקע למסחר. תמהיל הדירות יכלול יחידות דיור בנות 2-3 חדרים לזוגות ולשותפים, ובהן מטבחון וחדר אמבטיה. קומת המסחר תשתרע על שטח של כ 680 מ"ר  ויפעלו בה בעיקר עסקים שיתמכו בצורכי המחיה של הסטודנטים. סך כל השטח הבנוי של הפרויקט יעמוד על כ-17,000 מ"ר. בעיריית ראשון לציון מבהירים כי תוענק עדיפות לתושבי העיר הלומדים במוסדות אקדמיים, ללא קשר למקום לימודיהם.  הפרויקט יכלול גם מערכות אנרגיה סולארית וחללים לתאורה ואוורור טבעיים. החברה הכלכלית תקצה שטחים למועדון סטודנטים, חדרי לימוד משותפים ופינות ישיבה בכל קומה. המבנה יכלול גם חנייה תת קרקעית של כ-50 מקומות חנייה. מקבוצת פדלון נמסר כי הבניה נמצאת בשלב יציקת רצפת החניון,  כאשר הצפי לסיום הוא חודש דצמבר 2021.

אתר בניה מעונות הסטודנטים בראשלצ // קבוצת פדלון לבניה
אתר בניה מעונות הסטודנטים בראשלצ // קבוצת פדלון לבניה

פרויקט אומאמי של קרסו נדל"ן: המוקם בקריית אונו כולל 752 דירות ב-6 מגדלים בני 31 קומות. בניית שני המגדלים נמצאת בשלבים מתקדמים והחלה בניית המגדל השלישי

פרויקט אומאמי בקרית אונו של חברת קרסו // יחצ
פרויקט אומאמי בקרית אונו של חברת קרסו // יחצ

הרחבת בית החולים תל השומר של קבוצת פדלון לבניה: פרויקט בניה ותוספת למחלקה השיקומית בבית החולים שיבא תל השומר, בהיקף של כ – 30 מיליון שקל, במסגרתו ישודרגו חדרי הטיפולים והמשרדים במחלקה השיקומית וכן, תורחב המחלקה ותתבצע תוספת של בריכה טיפולית. הפרויקט נמצא בשלב עליה לקרקע, גידור והריסה ומתבצע בתוך שטח בית חולים פעיל, מבלי לפגוע בשגרת הפעילות. עידו פדלון , מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת פדלון לבניה, מדווח כי: "הפעילות מתבצעת בתוך מחלקות בתי חולים תחת רגישות,  הן הנדסית והן אישית לצרכי המטופלים והצוות הרפואי".

לכתבה הראשונה בסדרה

לכתבה השנייה בסדרה

לכתבה השלישית בסדרה

לכתבה הרביעית בסדרה

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות