banner
דניאל אצרקן // צילום: עמית מיימון
דניאל אצרקן // צילום: עמית מיימון

"אנשים מוכנים לצאת ממרכז הערים בעבור תמורה גדולה יותר בשטח הדירה"

דניאל אצ'רקן מנהל השיווק והמכירות בחברת צברים מסביר מה הדברים שהקורונה שינתה בהליך רכישת הדירה. "הסגר והשהות הארוכה בבית ממחישה לאנשים את הצורך בבית נוח, פונקציונלי וגדול", כך על פי אצ'רקן שמוסיף גם טיפ לרוכשים כיצד כדאי לנהוג היום

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם – דניאל אצ'רקן מנהל השיווק והמכירות בחברת צברים.

 איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים?
"הקורונה תפסה אותנו עם מספר פרויקטים פעילים. פרויקט "יאפא" ביפו הנמצא בביצוע ופרויקט "יובל" בשכונת קריית יובל בירושלים עם היתר. בנוסף, יש לנו מספר פרויקטים נוספים בתל אביב, בת ים והוד השרון הנמצאים בשלבים שונים של תכנון". 

איך התמודדת עם המצב?
"צריך לחשוב מחוץ לקופסא. פגישה פיזית באתר הבנייה יעילה ואפקטיבית יותר, ממחישה את התקדמות הבנייה והיתרונות היחסיים שלנו כמו הקרבה לים ולרכבת הקלה. בעיני עדיף להימנע, ככל שניתן, מפגישות וירטואליות ושיחות טלפון. בסופו של תהליך אין מנוס מפגישה אישית עם הלקוח".

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"תקופת הקורונה חידדה אצל הרוכשים את תחושת הביטחון בהשקעה בנדל"ן מול אפיקי השקעה חלופיים ולא יציבים לאור המצב בארץ ובעולם. הסגר והשהות הארוכה בבית ממחישה לאנשים את הצורך בבית נוח, פונקציונלי וגדול ככל שהתקציב מאפשר. יותר אנשים מוכנים לצאת ממרכז הערים בעבור תמורה גדולה יותר בשטח הדירה, תכנון אדריכלי מהודק, מחסן וכמובן חנייה. מאוד חשובה להם הנגישות, והשאלה הראשונה ששואלים אותנו היא מה המרחק לרכבת הקלה. כולם מעוניינים להגיע למרכז תל אביב תוך דקות מבלי לעמוד בפקקים או לחפש חנייה".

איזה טיפים אתה יכול לתת למשווקים עמיתים?
"בתקופה של חוסר וודאות – מאוד חשוב אופי השירות שניתן ללקוחות. מקצוענות, יחס אישי, שקיפות וזמינות וגמישות לכל עניין ושאלה. אנחנו בתקופה מאוד מאתגרת. איש שיווק חייב כל הזמן להשתנות ולחשוב כמה צעדים קדימה. חייבים כל הזמן לפלח את קהל היעד ולשווק את הפרויקט ישירות לאותו קהל בצורה מהודקת. להבין מה רוכשי הדירות מחפשים ולהסביר להם איך הפרויקט יכול לפתור את הבעיות שלהם, ולענות על הצרכים שלהם. וכמובן להתעדכן כל הזמן בעולם הטכנולוגי על מנת לנצל אותו לצורך השיווק".

לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות?
"אני לא חשוב שנראה ירידות מחירים, בוודאי לא בערים כמו תל אביב וירושלים. הנתונים האחרונים מראים על עלייה בביקושים. בנוסף אנחנו רואים עלייה בפניות של משקיעים וירידה בהתחלות בנייה. אם תהיה ירידת מחירים, היא תהיה מאוד נקודתית להערכתי".

מה הטיפ הכי חשוב שאתה יכול לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"לעשות רשימה של כל הדברים הכי חשובים ועל מה אתם לא מוכנים לוותר ואז להיפגש במשרדי המכירות או באמצעות זום.  כדאי להגיע למשרדי המכירות באתרי הבנייה לחוות את האתר והסביבה, וכמובן לבדוק את האיתנות הפיננסית של היזם באתרים רלוונטיים".

מנהלי שיווק? רוצים להשתתף בפרויקט? צרו איתנו קשר במייל [email protected]

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות