banner
הדמיית הפרויקט // 3dvision
הדמיית הפרויקט // 3dvision

מי נבחרה לככב בקמפיין חדש לפרויקט נדל"ן במתחם הבורסה וכמה זה עלה?

לא אחרת מאשר נגה ארז, זמרת ויוצרת בינלאומית היא כוכבת הקמפיין, שיעלה לאוויר בימים הקרובים. כנראה הנדל"ן שווה במיוחד במתחם הבורסה כי חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח שמו על זה 2.5 מיליון שקל

נגה ארז, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדל"ן החדש EXCHANGE של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח, הממוקם בשער המערבי של רמת גן, במתחם הבורסה החדש. 

ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו יצרה את שיר הנושא לקמפיין, שבו הושקעו לא פחות מ- 2.5 מיליון שקלים!!! מאחורי הקלעים עומד משרד הפרסום BRAVE ובימים הקרובים תוכלו לראות את התוצאה באוויר. איפה בדיוק? על קירות, גשרים ושלטי חוצות, בטלוויזיה, אונליין ובעיתונות הכלכלית.

נגה ארז צילומים לסרטון קמפיין ל EXCHANGE // צילום: תום סיימון
נגה ארז צילומים לסרטון קמפיין ל EXCHANGE // צילום: תום סיימון

הפרויקט המשווק כולל שימושים מעורבים בשני בגדלים, מגדל המגורים שיתנשא לגובה 60 קומות ויכלול 355 דירות של 3-4 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים בקומות הגבוהות  וכן, מגדל המשרדים בן 45 קומות, שיכלול כ – 60,000 מ"ר משרדים וכ- 3000 מ"ר שטחי מסחר. גובה המגדלים כ-220 מטר.

ונחזור להתחלה, "מגדילים" בדק למה דווקא נגה ארז והנה התשובה:
"נגה ארז מצליחה לבסס את מעמדה כאמנית מסקרנת וחדשנית שחייבים לעקוב אחריה. ויעידו על כך אינספור הביקורות במגזיני המוסיקה החשובים בעולם. בקרוב ייצא אלבומה החדש והמצופה בהפצה בינלאומית רחבה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות