banner

דיירים בתמ"א 38 ופינוי בינוי – כך תגיעו מוכנים ליום הפינוי מהדירה!

כולם מדברים על תהליך הכניסה לפרויקט התחדשות עירונית אבל מה קורה ביום של הפינוי מהדירה ואיך תגיעו מוכנים? יצאנו לפגוש את עו"ד רונית אשד לוי מקבוצת יצחקי וחזרנו עם כל התשובות // מדריך חובה לדיירים

מה חייבים לדרוש כבר במעמד ההסכם כדי להגיע מוכנים לרגע הפינוי, מה תקבלו כשיגיע הרגע החשוב וכיצד תמשיכו לשמור על איכות חיים? עו"ד רונית אשד לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהלת תחום התחדשות עירונית בקבוצת יצחקי השקעות, מסבירה על מה צריך לשים דגש ומדוע בקבוצת יצחקי מתאימים את הדירות החלופיות לכל דייר ודיירת באופן אישי. 

רונית, כולם עוסקים בתהליך הכניסה לפרויקט התחדשות עירונית אבל מה בעצם קורה ביום שאחרי, ביום המכריע של הפינוי?
"זה היום הראשון שבו הכדור עובר למגרש של הדיירים. הכל משתנה ביום שהם צריכים לעבור דירה, לכן צריך לדאוג לתשתית הנכונה מבעוד מועד. התהליך מתחיל עוד בבחירת מעטפת מקצועית טובה של אנשי מקצוע ויזם שהדיירים מאמנים בו". 

מה חייבים לעשות כדי להגיע מוכנים ליום הפינוי?
"ביום הפינוי הדיירים צריכים לקבל את כל הבטוחות, ערבות להבטחת דמי השכירות וערבות בשווי הדירה החדשה. בנוסף, הם צריכים לדעת שהם עוברים לדירה שמתאימה לצרכים ולאופן החיים שלהם, כולל התאמות לאנשים עם צרכים מיוחדים, כאשר המטרה היא לבצע את המעבר חלק ככל האפשר".

כיצד אתם בקבוצת יצחקי מייצרים לדיירים את הוודאות הזאת?
"אחנו מתחילים כבר בשלב הראשון במיפוי המתחם ולומדים את הצרכים של כולם, כי אם דייר או דיירת לא יקבלו את המענה המותאם לצרכים שלהם אז תקופת המעבר תהיה עבורם קשה. למשל, אנחנו מנגישים פיזית דירות לאנשים עם מגבלות, כגון מאחזים ושואב אבק חשמלי לעיוורים. לאוכלוסיית הקשישים אנחנו מבטיחים מעבר לדירת ביניים מונגשת באזור, שתאפשר להם לחוות את השנים האלו בצורה טובה – זו המטרה שלנו, לאפשר איכות חיים לאורך כל הפרויקט עד לכניסה לדירה החדשה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות