banner
הדמיית הפרויקט אלחריזי 11 // באדיבות החברה
הדמיית הפרויקט אלחריזי 11 // באדיבות החברה

כמה תעלה לכם דירת 3 חדרים בתמ"א 38 ברחוב אלחריזי בתל אביב?

הבניין, שיעבור הריסה ובנייה מחדש במסגרת פרויקט תמ"א 38/2, יוצא כעת לשלב המכירות המוקדם. דירת 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר, מרפסת 10 מ"ר וחניה תת קרקעית תוצע למכירה ב- 4.450,000 שקל

קבוצת אלמוג יוצאת לשלב המכירות המוקדם עם פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שהיא מבצעת בתל אביב. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2, הריסה ובנייה חדש ברחוב אלחריזי פינת רחוב בן עזרא, במסגרתו ייהרס בניין ישן הכולל 11 יח"ד ב-4 קומות, שבמקומו ייבנה בניין בן 20 יח"ד ב- 7 קומות. הפרויקט יכלול מרתף חניה בן 3 קומות והוא נמצא בשלבים סופיים של קבלת היתר בניה. אדריכל הפרויקט הנו רועי פישר.

תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 2,3,4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הדיירים הוותיקים יקבלו תוספת של חניה תת קרקעית וכן מרפסת של 10-12 מ"ר. כאמור, בין הדירות שיוצאות למכירה מוקדמת בשוק החופשי, מוצעת גם דירת 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר, עם מרפסת בשטח 10 מ"ר וחניה תת קרקעית במחיר של כ- 4.450,000 שקל. 

החניון התת קרקעי יכלול מעלית לרכבים, אשר תעלה ותוריד את כלי הרכב בין מפלס הקרקע לקומות החניון השונות. "מדובר בפתרון עירוני שהולך ונהפך נפוץ בשנים האחרונות, שכן הוא חוסך את כביש הירידה לחניון ובכך מונע בזבוז מקום שיכול להגיע עד לצורך לחפור מפלס חניה נוסף", כך מציינים בחברה.

רז שרייבר סמנכ"ל שיווק קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל
רז שרייבר סמנכ"ל שיווק קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, מסר כי: "הדיירים הגיעו אלינו אחרי שנים ארוכות של משאים ומתנים עם יזמים שונים, והחוזה בין הצדדים נחתם תוך ארבעה חודשים מהפגישה הראשונה. מדובר ברחוב פסטורלי וירוק באזור שהוא מהמבוקשים בתל אביב. הקבוצה צפויה להכריז על פרויקטים נוספים של הריסה ובנייה באזורים הנחשקים ביותר בתל אביב". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות