banner
הדמיית פרויקט רמבם 36 ברעננה // הדמייה: חברת אור וצל הדמיות
הדמיית פרויקט רמבם 36 ברעננה // הדמייה: חברת אור וצל הדמיות

הוגדלו זכויות הבנייה בפרויקט רמב"ם 36 ברעננה

הוועדה המקומית רעננה צמצמה זכויות בנייה בפרויקט אולם ועדת ערר קיבלה את התנגדות היזם והפרויקט אושר, בתוספת הקומה המבוקשת

הדמיית פרויקט רמבם 36 ברעננה // הדמייה: חברת אור וצל הדמיות

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רעננה אישרה לאחרונה את שינוי התוכנית בפרויקט רמב"ם 36 ברעננה, בביצוע היזם ראדקו 38,
אשר מסר כי החברה פועלת כעת להוצאת היתרי בנייה. בהחלטת הוועדה אושר שינוי של תמהיל דירות והפרויקט יכלול תוספת של 10 יח"ד, בנוסף ל-9 יח"ד הקיימות, כך שהבניין המחודש יכלול 19 יח"ד.
במסגרת שינוי התמהיל ייבנו 2 פנטהאוזים, אחד מהם מסוג פנטהאוז-דופלקס (שהכניסה מקומת הגג)  ועוד 8 דירות בקומות החדשות (4,5,6).

העיריה שינתה את המדיניות וצמצמה את זכויות הבנייה
הבניין נבנה בשנות ה-60 וכולל 3 קומות ו-9 דירות. החברה החתימה את כל הדיירים ואפילו ביצעה מול העירייה פרה-רולינג (בחינה מקדמית לנכונות הרשות לאשר את הפרויקט). במסגרת אותה בחינה החברה אף קיבלה אישור קונסטרוקטור מטעם העיריה אלא שלטענת היזם, זמן קצר לאחר האישור שינתה העירייה את המדיניות לגבי כלל הפרויקטים של תמ"א 38 בעיר, ולכן ביטלה קומה שלמה וצמצמה את מספר יח"ד, החלטה שמבחינת היזם פגעה בכדאיות הכלכלית של הפרויקט.

ועדת ערר קיבלה את התנגדות היזם והגדילה את הזכויות
עקב זאת, היזם הגיש התנגדות להחלטת הוועדה המקומית רעננה לצמצם את תוספת הקומות ל-2.5 בלבד בפרויקט ובחודש מרץ 2017 קיבלה ועדת הערר של מחוז מרכז את התנגדות היזם בפרויקט. בעקבות החלטת ועדת הערר, קיבלה החברה אישור לתוספת בנייה של 3.5 קומות בבניין.

אבי נאור, מנכ"ל החברה, מסר בעקבות אישור הוועדה המקומית: "מעתה נוכל לרוץ קדימה עם הפרויקט ותוך מספר חודשים מצומצם נקבל את היתר הבנייה. זהו פרויקט שהשקנו בו משאבים רבים, תכננו ופעלנו בהתאם למדיניות של הרשות המקומית, החתמנו את הדיירים והבטחנו להם תמורות בהתאם לניתוח הכלכלי והאדריכלי. לאחר הגשת הפרויקט לוועדה המקומית השתנתה המדיניות והוחלט כי יש להוריד קומה בבניין החדש וזה הפיל את הפרויקט. כל העבודה שלנו ירדה לטמיון. לשמחתנו, בוועדת הערר שמעו בקשב רב את הטענות שלנו והחליטו לקבל את ההתנגדות שלנו, וכעת הוועדה המקומית אישרה את הפרויקט ואנחנו פועלים להוציא היתרים בהקדם".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות