banner
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

מניות מנרב יפסיקו להיסחר בבורסה בת"א

הושלמה העסקה למכירת קבוצת מנרב: החברה נמכרה לקבוצת משקיעים בבעלות חברות פרטיות שהוקמה לפני שנה, לפי שווי של כ-750 מיליון שקל

קבוצת מנרב מדווחת על השלמת העסקה במסגרתה נמכרת מנרב לקבוצת משקיעים בראשות אסנס פרטנרס, לפי שווי חברה של כ-750 מיליון שקל, זאת לאחר שהתקיימו מלוא התנאים לביצוע העסקה, ובהם אישור מחזיקי האג"ח, אישור בעלי המניות, אישור הממונה על התחרות ועוד.

על פי הדיווח, "במסגרת העסקה, שבוצעה בדרך של מיזוג משולש הופכי, עוברות מניות מנרב לחברה ייעודית (אסנס תשתיות וביצוע), שהבעלות בה מוחזקת על ידי הרוכשים, ביניהם נמנים מספר גופים מוסדיים ופיננסים מובילים משוק ההון הישראלי ובכלל זה לאומי פרטנרס בהיקף של 20% מסך התמורה בעסקה, מגדל ביטוח וכלל ביטוח, כל אחד בהיקף של 25% מסך התמורה בעסקה וגופים נוספים, בינהם קרנות המורים והגננות". מניות מנרב יפסיקו להיסחר בבורסה בת"א. אג"ח של החברה צפויות להמשיך להיסחר בבורסה והחברה צפויה להיוותר תאגיד מדווח. 

מרים גז מנכלית אסנס פרטנרס, חברת השקעות פרטית, בבעלות מספר חברות משפחתיות שהוקמה בתחילת 2020 ורכשה את מלוא החזקות דלק תמלוגים מחברת דלק אנרגיה, מסרה כי: "מצאנו בקבוצת מנרב פלטפורמה טובה מאוד. בכוותנו לפעול בצורה אינטנסיבית להמשך פיתוח, הרחבה והשבחה של הקבוצה במגוון תחומי הליבה שלה. אנו נציג אלטרנטיבה תחרותית ואיכותית ללקוחות החברה". 

פיני דקל, מנכ"ל קבוצת מנרב, מסר כי: "אנו מזהים הזדמנויות רבות עם תנופת הבניה הצפויה, ובטוחים שהקבוצה תמשיך להיות גורם מוביל גם בשנים הבאות".

גיא פישר, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח, מסר כי: "ההשקעה במנרב מהווה נדבך באסטרטגיית ההשקעות הישירות של מגדל ובפרט בתחום התשתיות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות