banner
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

השליטה בקבוצת מנרב נמכרת תמורת כ-750 מיליון שקל

החברה מדווחת על מיזוג משולש הופכי, בסיומו מניות החברה תמחקנה מהמסחר בבורסה בתל-אביב, זאת לאחר שחתמה על עסקה להעברת השליטה בקבוצה לקבוצת משקיעים בראשות קבוצת אסנס, אליה צפויים להצטרף מספר גופים מוסדיים משוק ההון הישראלי בהובלת לאומי פרטנרס

קבוצת מנרב שמכרה אשתקד את חברת הבת מנרב פרויקטים תמורת 574 מיליון שקל, מדווחת היום על מיזוג משולש הופכי, בסיומו מניות החברה תמחקנה מהמסחר בבורסה בתל-אביב, זאת לאחר שחתמה על עסקה להעברת השליטה בקבוצה לקבוצת משקיעים בראשות קבוצת אסנס. על פי הדיווח, למשקיעים צפויים להצטרף מספר גופים מוסדיים משוק ההון הישראלי בהובלת לאומי פרטנרס.

עוד על פי הדיווח, תוקם חברת בת ייעודית, שהבעלות בה תוחזק על ידי הרוכשים, ושאליה יועברו מניותיה של קבוצת מנרב. תמורת העסקה מסתכמת כאמור בכ-750 מיליון שקל, בניכוי סכומים מסוימים שנקבעו בין הצדדים. נכון להיום, מחזיק אברהם קוזנציקי, יו"ר הקבוצה, בכ-58.3% ממניות קבוצת מנרב, כאשר ארבעת ילדיו, דרור קוזניצקי, רונית קוזניצקי-אבנון, רותי גנץ וערן קוזניצקי, מחזיקים יחדיו, בחלקים שווים, בכ-10.5% נוספים ממניות החברה. 

אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב: "זהו רגע מרגש ביותר עבורי. אני גאה על כך, שב-52 שנות פעילותה, הפכה מנרב לשחקנית מובילה ולמותג המשדר מוניטין ומקצוענות בשוק הבנייה והתשתיות הישראלי. התרשמתי מהמקצועיות ומהכוונות של הבעלים החדשים, להמשיך בפיתוח החברה תוך שמירה על איתנותה הפיננסית. 

"אני גאה על כך, שמנרב חתומה על מספר פרויקטים לאומיים משמעותיים. ברצוני להודות לכל הצוות הניהולי והמסור של מנרב, שליווה והוביל את החברה במשך כל השנים, ובראשם למנכ"ל, פיני דקל, ומאחל לבעלי המניות החדשים הצלחה רבה בהמשך הדרך".

כזכור, קבוצת מנרב השלימה בחודש יולי 2020 את מכירת חברת הבת, מנרב פרויקטים כאמור לפי שווי של 574 מיליון שקל.  מהחברה נמסר כי: "לאחר מכירת מנרב פרויקטים, הקבוצה מחזיקה כיום בפעילות הליבה שלה בתחום קבלנות הביצוע, במסגרתה מבצעת ומקימה פרויקטי תשתית ברחבי הארץ, וכן פעילות בתחום הנדל"ן המניב ישראל, עסקי ייזום נדל"ן בארה"ב, וכן את האחזקה בחברת הביוטכנולוגיה האמריקנית קוואליטקס. על פי הסכם השליטה, סוכם כי קבוצת מנרב תפעל, בחצי השנה שלאחר חתימת ההסכם, למכירת האחזקות (כ-54%) בקוואליטס, ובמידה והיא לא תימכר – ניתנה לרוכשים אופציית מכר, המאפשר להם לחייב את אברהם קוזניצקי לרכוש אותה מידי החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות