banner
הדמית פרויקט פינוי בינוי למרחב בפרדס חנה // כנען שנהב אדריכלים | במה אדריכלים
הדמית פרויקט פינוי בינוי למרחב בפרדס חנה // כנען שנהב אדריכלים | במה אדריכלים

חברת גרופית נבחרה להקים את פינוי הבינוי הראשון בפרדס חנה

אחרי למעלה משמונה שנים יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי ראשון בפרדס חנה, זאת לאחר שבעלי הדירות בחרו את החברה היזמית במסגרת הליך של מכרז. הפרויקט כולל פינוי של 28 דירות קיימות ובניית 114 דירות חדשות

חברת גרופית נבחרה על ידי בעלי הדירות כיזם למימוש הפרויקט הראשון לפינוי בינוי בפרדס חנה. בכנס שהתקיים לאחרונה חתמו 80% מבעלי הדירות במתחם על ההסכם עם היזם הנבחר, כך נמסר מהחברה, אשר החלה לפעול לקבלת היתר בנייה. הפרויקט ממוקם ברחוב למרחב 290-291  בפרדס חנה וכאמור, במסגרתו יפונו 28 דירות קיימות ובמקומן ייבנו  114 יח"ד בשני בניינים, בני 14 קומות. 

כ-20% מהדירות החדשות יהיו דירות קטנות, כאשר בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירה חדשה וגדולה יותר, הכוללת ממ"ד, חניה ומרפסת שמש. אדריכלי הפרויקט הנם כנען שנהב אדריכלים, בשיתוף במה אדריכלים. את בעלי הדירות במתחם ארגנו החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת בראל נכסים, אשר מדווחת כי העבודה על הפרויקט החלה לפני יותר מ- 8 שנים. 

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפתוח והתחדשות עירונית, מסר כי: "בחירת יזם היא אחת מאבני הדרך החשובות במסלול הפתלתל והארוך של הליך פינוי בינוי. בחירת היזם היא הנקודה החשובה בה רואים הדיירים במו עיניהם את הפרויקט יוצא לפועל ומי היזם שיקים אותו. 

מדובר במהלך חשוב מאין כמוהו במיוחד בימים אלה בהם שוק הדיור נמצא במצב של חוסר ודאות בשל משבר הקורונה וההגבלות השונות על המשק. בעלי הדירות רואים ומבינים שהם בידיים טובות ולמרות המצב ולמרות שתהליכי התחדשות עירוניים הם איטיים מלכתחילה, הפרויקט שלהם מתקדם כברת דרך משמעותית. 

פרויקטים של התחדשות עירונית, הינם בין הפתרונות המרכזיים למצוקת הדיור תוך חידוש מרכזי הערים. המודל החברתי ששם את בעלי הדירות במרכז, מניע את התהליך בצורה מהירה יותר וכמעט ללא התנגדויות, שכן בעלי הדירות הם אלה שיוזמים ומקדמים שינוי בחייהם, הם ניגשים לתהליך מגובשים, ועל כך מעידה היענות הגבוהה של בעלי הדירות לקידום ההליך במתחם מגוריהם".

עמיר רחלבסקי הבעלים והמנכ"ל של חברת הבניה גרופית :"אני מודה לבעלי הדירות שבחרו בגרופית  ובכך מאפשרים לה לקחת חלק בהגשמת חלומם ומימוש עתידם. כיום החברה יוזמת ומבצעת כ- 1000 דירות ברחבי הארץ. עד עתה סיימנו מספר פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בהצלחה מרובה". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות