טלי כהן // יח"צ

כיצד תשווקו דירות בימי משבר הקורונה?

טלי כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בשפיר מגורים ובניין: "צריך לתת ביטחון ללקוחות, בתנאים בנקאים וחוץ בנקאיים, להמציא מבצעים שיתאימו להם". על שיווק ומכירות בימי הקורונה

כרמלה קופר 07.04.2020

טלי כהן // יח"צ

"שוק הנדל"ן ידע עליות ומורדות ומשבר הקורונה מחייב אותנו להתאים את עצמנו לשוק המשתנה, אנחנו מחויבים לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו באמצעים דיגיטליים, ניתן לשלוח את כל המידע כדי שהם יוכלו לקבל את ההחלטה שלהם בזמן שלהם ובקצב שלהם", אומרת טלי כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת שפיר מגורים ובניין.  

לשאלה כיצד ניתן לענות על הצרכים המשתנים, היא אומרת: "צריך לתת ביטחון, בתנאים בנקאים וחוץ בנקאיים, להמציא מבצעים שיתאימו ללקוחות. אני מציעה שיתופי פעולה עם הבנקים, הלוואות בריבת אפס. למשל, אנחנו מממנים את היתרה או מציעים תשלום שישולם בשלב מאוחר מידי, לרבות תשלום מינימלי ואת כל היתרה ישלמו הלקוחות אחרי שהשוק יתבהר. כל אלו עוזרים ללקוחות לקבל החלטה ולקנות דירות עוד היום". 

לסיכום אומרת כהן:   "אי אפשר לעשות מסיבות מרפסות בלי שנבנה דירות עם מפרסות. 

צריך להיות בקשר טוב עם הלקוחות, להמשיך לתת שירות טוב ולהמתין לחזרה לשגרה.

חג שמח ותישארו אופטימיים ויצירתיים".

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות