banner
תמונה מתוך פרויקט מגורים // קבוצת ברזילי וגלעד מור
תמונה מתוך פרויקט מגורים // קבוצת ברזילי וגלעד מור

דימונה: דירת 4 חדרים בכ- 970,000 שקל

יח"ד חדשות בדימונה אשר יצאו לשיווק מוקדם, מאפשרות לרכוש דירה בפחות ממיליון שקל. היזמים מדווחים על "התרחבות משמעותית של העיר ומימוש הפוטנציאל של ערכי הנכסים הקיימים והעתידיים בה"

לאחר שזכו לפני 3 חודשים במכרז להקמת  334 יח"ד בשכונת השחר בדימונה, יצאו היזמים לשיווק מוקדם של כ- 50 הדירות הראשונות, כאשר על פי הדיווח, במסגרת השיווק שהחל בחול המועד סוכות, נמכרה דירת 4 חדרים בכ- 970,000 שקל. 

מדובר בשני פרויקטים הכוללים 10 בניינים בני 5-9 קומות עם תמהיל דירות של 3,4 חדרים וכן דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט מציע חללי עבודה משותפים לעבודה מהבית, מועדון דיירים וחדר כושר. שכונת השחר הממוקמת בצידה המזרחי של העיר, תכלול 3,216 יחידות דיור והיא כוללת מגרשים ל"בני ביתך", קוטג'ים ובנייה רוויה. עד היום שווקו בשכונה מעל  2,700 דירות . 

לדברי היזם עידו ברזילי, "ההתאמות שביצענו בתכנון הפרויקט נולדו בעקבות הצרכים החדשים והשינויים בעולם העבודה בעקבות מגיפת הקורונה, ישנן לא מעט חברות שמאפשרות עבודה מהבית או מרחוק ולכן התאמנו את הפרויקט לעולם החדש, ויצרנו הרבה דירות עם מרפסות או חצרות גדולות וחלל עבודה משותף לדיירי הפרויקט".

לדברי היזם גלעד מור, מקבוצת ברזילי וגלעד מור, "ההכנסות מארנונה מקריית המחקר הגרעינית ומנבטים וממועצה אזורית תמר, לצד הסכם גג עם הממשלה שבמסגרתו קיבלה דימונה כ-140 מיליון שקל, תורמים להתרחבות משמעותית של העיר ולמימוש הפוטנציאל של ערכי הנכסים הקיימים והעתידיים בה. לצד אלה נרשמת מוטיבציה ועשייה רבה למען התושבים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות