banner
יגאל דמרי בעלים של חב' י.ח. דמרי // יחצ
יגאל דמרי בעלים של חב' י.ח. דמרי // יחצ

י.ח דמרי רכשה מקסטרו את מבנה המטה בבת ים ב- 140 מיליון שקל

החברה מדווחת כי בכוונתה להקים פרויקט מגורים מסחר ותעסוקה בהיקף השקעה של כ- 410 מיליון שקל. קסטרו תמשיך לשכור מדמרי את משרדיה לתקופה של שלוש שנים

יגאל דמרי בעלים של חב' י.ח. דמרי // יחצ

חברת י.ח דמרי דיווחה כי חתמה על הסכם מול חברת האופנה קסטרו לרכישת זכויות מקרקעין בשטח של כ- 7 דונם בבת ים, בתמורה ל- 140 מיליון שקל, בתוספת מע"מ.  המו"מ לביצוע העסקה, החל עם פרוץ משבר הקורונה, ככל הנראה על רקע הצורך של חברת האופנה במזומנים, כך מעריכים בחברה, שזוהי העסקה השלישית שלה לרכישת מקרקעין מפרוץ משבר הקורונה. 

העסקה כוללת זכויות בשני מגרשים, הראשון בייעוד משולב של מגורים מסחר ותעסוקה, הכולל 225 יח"ד למגורים בשני בניינים וכן, מגרש נוסף ביעוד משולב של מסחר, תעסוקה ומבני ציבור, עליו קיים מבנה בן 3 קומות שמשמש היום את פעילות המטה של רשת קסטרו, שתמשיך לשכור מי.ח דמרי את המשרדים לתקופה של 36 חודשים לאחר השלמת העסקה. 

החברה מעריכה את ההשקעה הכרוכה בהקמת 2 הבניינים על המגרש הראשון באומדן ראשוני של כ- 410 מיליון ש"ח. "בגין המגרש השני לא ניתן להעריך בשלב זה את עלות הבנייה, שכן בשלב ראשון ישמש המגרש השני כנכס מניב ובהמשך תבחן החברה אפשרות לשינוי התב"ע החלה עליו", מציינים בחברה, "המידע בדבר אומדן ההשקעות הינו מידע צופה פני עתיד, ומושפע מתנאי השוק ואינו וודאי בשלב זה". עוד סוכם במסגרת העסקה כי קסטרו תישא בכל המסים ותשלומי החובה השוטפים החלים על המקרקעין עד למועד מסירת החזקה, לרבות היטל השבחה

יגאל דמרי, בעלי החברה, מסר כי: "י.ח דמרי מממשת, את איתנותה הפיננסית והיכולת שלה בקבלת מימון מהמערכת הבנקאית, לרכוש בתקופה זו בלב אזורי הביקוש מתחמי מגורים ומסחר שייבנו וישווקו בשנים הקרובות, הפרויקטים ישתלבו ויתמכו בהמשך ההתפתחות של החברה . אחד היתרונות של חברה  גדולה הוא לדעת לזהות הזדמנויות ולהביא למיצוי את יכולותיה, גם ובעיקר בימים אלו". 

נכון למועד הדיווח, שילמה י.ח דמרי  סך של 49 מיליון ש"ח מהתמורה, וסך נוסף של 91 מיליון ש"ח, בתוספת הפרשי הצמדה חלקיים, ישולם תוך 120 ימים, בכפוף לקבלת אישורים והסכמות שונים. בכוונת י.ח דמרי לממן את התשלומים הנדרשים לצורך השלמת העסקה באמצעות הון עצמי ומימון בנקאי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות