banner
אלי ארמון // הדמיה שכונה צפון מזרחית
אלי ארמון // הדמיה שכונה צפון מזרחית

מחיר מופחת לראשונה בדימונה: מכרז לבניית 683 יח"ד

מדובר במכרז של רמ"י לבנייה רוויה ב-9 מתחמים בשכונה הצפון מזרחית במסגרת תוכנית דיור במחיר מופחת, אשר תחול על כמחצית מהדירות

כרמלה קופר 02.06.2021

המכרז הוא חלק מתכנית להקמת שכונת מגורים חדשה – 'שכונה צפון מזרחית דימונה', הכוללת בסך הכל כ- 1,241 יח"ד בחלק הצפון מזרחי של העיר, מצפון לנחל דימונה. ברמ"י (רשות מקרקעי ישראל) המפרסמת את המכרז, מציינים כי: "הבינוי באזור הואדיות הוא בבנייה רוויה עם דירות גן וגינות פרטיות ואילו בצד המערבי של כביש 21, בו הטופוגרפיה מתונה יותר, הבינוי הוא של בתים צמודי קרקע במגרשים של 500 מ"ר. עוד בשכונה אזורים למוסדות ציבור, חינוך ודת, מסחר ושטחים ציבוריים פתוחים".  

שטח השכונה הכולל  משתרע על כ-991.4 דונם וכולל כאמור כ- 1,240 יח"ד, מתוכן 84 יח"ד צמודות קרקע  ו- 1,157 יח"ד בבנייה רוויה, מתוכן כ-310 דירות קטנות בשטח של עד 88 מ"ר בתוספת ממ"ד וכ-383 יח"ד עם גינות צמודות (דירות גן). כמו כן, התוכנית מציעה טיילת בשטח של כ-18,626 מ"ר, שטחי מסחר של כ-2,536 מ"ר, שטח ציבורי פתוח של כ-36,866 מ"ר, שטחים פתוחים של כ-534,270 מ"ר וכ-23,765 מ"ר למוסדות ציבור, חינוך ודת.

ברשות מקרקעי ישראל, אומרים עוד כי הם "מאמינים כי מכרז זה יתרום לפיתוח העיר דימונה וימשוך אל האזור אוכלוסייה צעירה ומשפחות צעירות של בני המקום והסביבה המחפשים להקים את ביתם בשכונה עם שטחים פתוחים, נגישות לשרותים ציבוריים ומוסדות חינוך, דרכים ותשתיות מסודרות ובאיכות חיים עם ערכי נוף גבוהים".
התחרות במכרז תהיה על המחיר הסופי הנמוך ביותר למ"ר דירתי עבור דירות במחיר מופחת. מציע שיבחר להגיש הצעה שתכלול מחיר למ"ר דירתי (ללא מע"מ) בסכום השווה למחיר המינימום הקבוע, יידרש להוסיף בהצעתו רכיב של תוספת מוצעת לתשלום התמורה המופחתת עבור הקרקע. חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. יש לציין כי המכרז מיועד ליזמים, קבלנים וחברות בלבד, אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות