banner
רמי גרינברג // באדיבות דוברות העירייה
רמי גרינברג // באדיבות דוברות העירייה

פתח תקוה: העירייה אישרה פרויקט פינוי בינוי הכולל 227 יח"ד

חברת אלמוג מדווחת כי אושרה להפקדה תוכנית פינוי בינוי שאותה היא יזמה, בשכונת אחדות בפתח תקווה. במסגרת התוכנית ייבנו 227 יח"ד חדשות, במקום 56 דירות קיימות. והתמורה? תוספת של 25 מ"ר

הוועדה לתכנון ובנייה פתח תקווה המליצה להפקיד לוועדה המחוזית פרויקט פינוי בינוי בשכונת אחדות בפתח תקווה, כך מדווחת החברה היזמית. הפרויקט ממוקם במשולש הרחובות יוספסברג, כץ ובן צבי יצחק וכולל פינוי והריסה של 56 יחידות דיור בשלושה בניינים ישנים, שבמקומם ייבנו 227 יחידות דיור בשני מגדלים בני 24 קומות.

חברת אלמוג, מדווחת עוד כי בעלי הדירות הקיימות יקבלו בתמורה דירה חדשה עם תוספת של 25 מ"ר, מרפסת, מחסן וחנייה. תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. התכנון האדריכלי בוצע על ידי אדריכל דורון גולדווסר בליווי מנהלת כרמים ועיריית פתח תקווה. מהחברה נמסר כי התוכנית כוללת שטחים למוסדות ציבור, שטח ציבורי פתוח, חזית מסחרית ושביל מעבר בין הרחובות: "הועדה המקומית פ"ת בשיתוף הרשות להתחדשות עירונית מקדמת תכנית להתחדשות עירונית לשכונת "אחדות" הוותיקה על פרוגרמה שנבנתה במשותף. על פי תכנית אחדות חלק מהמבנים בשכונה מיועדים לפינוי-בינוי וחלקם מיועדים להתחדשות במסגרת תמ"א 38". 

ראש העיר, רמי גרינברג, מסר כי: "מרכז העיר וכלל השכונות הוותיקות בפתח תקוה נמצאים בראש סדר היום התכנוני ואנחנו מקדמים ובוחנים כל העת מגוון פרויקטים אשר צפויים לשנות את פני העיר בשנים הקרובות. אישור התכנית יוספסברג – כץ ע"י הועדה המקומית, הוא אבן דרך נוספת בדרך להגשמת חזון ההתחדשות. התכנית צפויה לשדרג את המרחב הציבורי באזור הוותיק, בנוסף לעובדה שבעלי הדירות ייהנו מדירות חדשות ומודרניות. כך שאין ספק כי זהו שינוי משמעותי לדיירים ולסביבה כולה". 

נועם סלע // צילום פרטי
נועם סלע // צילום פרטי

נועם סלע, ראש מינהלת כרמים להתחדשות עירונית, מסר כי: "מינהלת כרמים תמשיך לפעול למען תושבי העיר והשכונות הוותיקות, על מנת לקדם התחדשות עירונית שתיטיב עם הדיירים, בהתאם למדיניות העירייה ובהתחשב בצרכי היזמים. המינהלת פועלת לבצע את מדיניות ראש העיר, ומאיצה את תהליכי חידוש פני השכונות הוותיקות בדרך מיטבית ומתוך ראיית כלל הצרכים של השותפים לעשייה". 

אמיר הלר משנה למנכל קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל
אמיר הלר משנה למנכל קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל

אמיר הלר, המשנה למנכ"ל בקבוצת אלמוג, מסר כי: "מדובר בנקודת ציון חשובה בדרך להקמת הפרויקט, אשר יהווה זרז לקידום ההתחדשות העירונית בשכונה. אנו שמחים עבור הדיירים על כך שהפרויקט נכנס להליך תכנוני מואץ ומודים על שיתוף הפעולה של מינהלת ההתחדשות העירונית כרמים ועיריית פתח תקווה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות