banner
אורלי כתב // צילום: מיכל מסינג
אורלי כתב // צילום: מיכל מסינג

האם זה הזמן הנכון לעשות יחסי ציבור בענף הנדל"ן?

אשת יחסי הציבור, אורלי כתב, מדווחת מהשטח:  האם זה הזמן הנכון לעשות יחסי ציבור בענף הנדל"ן, על הפתרונות היצירתיים של היזמים ובעלי המקצוע ומדוע חשוב לדבר עם הציבור ולשתף אותו בעשייה?

אורלי כתב // צילום: מיכל מסינג

יח"צ וחשיפה תקשורתית בזמן קורונה:  אורלי כתב, בעלים ומנכ"לית של משרד "אורלי כתב ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור", מדווחת מהשטח על ניהול תקשורת בזמן משבר הקורונה. 

"תקופה כזו לא ידענו מעולם, לא התמודדנו עם מגפות, מדובר באירוע מתגלגל. צריך לזכור שמצד אחד ענף הנדל"ן ממשיך להתקיים והוא הוחרג כענף חיוני ומצד שני התקשורת עובדת ומחפשת מסרים. לכן, יש במות ויש מקום להעביר מסרים ויש היכן להתבטא, לכן יש חלון הזדמנויות", מסבירה כתב.

על המצב בפועל אומרת כתב כי: "בפועל אנשי מקצוע וחברות קבלניות מעדיפים לא לחלוק ולשתף במצב, גם אם הם עושים מהלכים יצירתיים אבל תזכרו שהציבור כולו וגם מקבלי החלטות נמצאים בבית, הם חשופים לתקשורת וזה הזמן וזאת הדרך לדבר אליהם". 

על השאלה מה יועילו יחסי ציבור בזמן אי ודאות, אומרת כתב: "הרבה מאתינו וגם הלקוחות חשים אי ודאות, חברות שכן בוחרות לדבר ולשתף בקשיים ובעשייה היצירתית משדרות איתנות, חוסן וחוזק – ואלו דברים שיישארו איתנו גם לאחר מגפת הקורונה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות