banner
עו"ד צבי שוב // צילום: כפיר סיוון
עו"ד צבי שוב // צילום: כפיר סיוון

האם הפקיעו לכם קרקעות במסגרת תוכניות הרכבת הקלה?

עו"ד צבי שוב מדווח מהשטח:  על התקדמות פרוייקטי תשתיות, פרסומי התוכניות של הרכבת הקלה וכיצד תבטיחו את זכויות הקניין שלכם מנגד להפקעות הקרקע?

עו"ד צבי שוב // צילום: כפיר סיוון

עו"ד צבי שוב, ממשרד "צבי שוב משרד עורכי דין", עם המלצה חמה לימי משבר הקורונה: שימרו על זכויות הקניין שלכם בקרקעות שבתוואי תוכניות התשתית הגדולות של המדינה! 

לדברי עו"ד שוב, "חלק מהפרויקטים נעצרו בשל משבר הקורונה אבל ישנם פרויקטים שכן התקדמו ותופסים תאוצה. כך למשל, הכבישים ריקים והמצב מנוצל לקידום תשתיות ופרוייקטים, כגון רכבת קלה ומטרו. 

"המשמעות היא שבימים האלו פורסמו שתי תוכניות חשובות של תשתיות הרכבת הקלה, מדובר בתוכניות מאושרות ולצידן פעולות הפקעת קרקעות, שמבוצעות ממש בימים אלו לתוכניות ראשיות". 

לבעלי הקרקעות לאורך התוואי, אומר שוב כי מדובר בתוכניות הרכבת הקלה באזור חיפה והמרכז: "תוואי ראשון הוא קו של כ- 41 ק"מ באזור המפרץ, הקריות ועד לנצרת. הקו חולף בדרך על הרבה קרקעות פרטיות ואנשים צריכים להיערך, להגן על הזכויות שלהם ולבקש פיצויים. 

התוואי השני כולל מקטעים של הקו הירוק והסגול, שממש בימים אלו פורסמו לגביהם הפקעות. בתקופה זו אומרים לכם למעשה להיערך, לבדוק אם ההפקעה חלה עלייכם ולבקש פיצויים". 

רכבת קלה במרכז
רכבת קלה במרכז

שוב מתריע בפני בעלי הקרקעות שלא להישאר שאננים: "ההודעות פורסמו- אל תיקחו סיכון, יש רשימות וחלקות – תשמרו על הקניין שלכם". 

רכבת קלה נצרת - צפון
רכבת קלה נצרת – צפון

בריאות שלמה לכולם

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות