banner

רעננה: יו"ר הוועדה המקומית מקדם התחדשות עירונית

90 דירות בפרויקט פינוי-בינוי שלישי בעיר. יו"ר הוועדה לתכנון, איתן גינזבורג: "משפרים את איכות חיי התושבים"

הוועדה המקומית רעננה, בראשות ח"מ עו"ד איתן גינזבורג, אישרה למתן היתר בנייה 90 יחידות דיור בפרויקט פינוי-בינוי במתחם ז'בוטינסקי בעיר, לרבות הריסת שני מבנים ישנים ברחוב ז'בוטינסקי והקמת ארבעה בניינים חדשים במקומם, במסגרת פרויקט פינוי-בינוי במסלול תמ"א 38. זהו הפרויקט השלישי שמאושר לבנייה במסגרת תכנית פינוי-בינוי ברעננה.

הפרויקט נמצא בצמידות למתחם ברנדיס, שהיה הפרויקט הראשון שקיבל אישור להיתר בנייה, לפני כחצי שנה. כעת מדובר בפרויקט השלישי בעיר שאושר לקבלת היתר בנייה, במסגרת תכנית לפינוי-בינוי, לאחר פרויקט ברנדיס ופרויקט ויצמן שאושר גם הוא להריסה. נכון להיום ניצבים במקום, ששטחו למעלה מ- 3.2 דונם,  שני מבנים עם 36 יח"ד, שבנויים כבנייני רכבת הסובלים מליקויים תחזוקתיים ומצויים במצב רעוע. במקומם של הבניינים שיהרסו, יוקמו 4 בנייני מגורים בני 8 קומות עם 90 דירות, מעל שתי קומות תת קרקעיות משותפות המיועדות למרתפי חניה וכן מחסנים דירתיים. על פי התכנית, תמהיל הדירות בפרויקט יהיה מגוון ויכלול דירות בגדלים שונים, בהם 3, 4 ו-5 חדרים בגדלים שונים. 

עו"ד גינזבורג: "תקן בנייה ירוקה"

"כמו כל הבנייה החדשה בעיר רעננה, גם הבניינים במתחם זה יבנו על פי תקן לבנייה ירוקה ויחופו באבן", מסר גינזבורג, "בין ארבעת הבניינים מתוכנן שטח ירוק פתוח לרווחת התושבים אשר יהווה מקום מפגש קהילתי לתושבי המקום".

מתחם ז'בוטינסקי ממוקם בצמוד לתיכון אוסטרובסקי מדרום  ומהווה את הפרויקט השני במרכז העיר, העומד לעבור התחדשות עירונית במסגרת של הריסה ובנייה מחדש, כחלק מדיניות קידום מתחמי ההתחדשות העירונית של רעננה, המופיעה בתכנית המתאר החדשה של העיר רע/3000. במקביל מקודמים ברעננה עוד כמה מתחמי פינוי-בינוי נוספים, אשר מצויים בשלבי תכנון שונים ברחובות כנרת, מגדל וגאולה.

עו"ד איתן גינזבורג, יו"ר הועדה לתכנון ובנייה רעננה: "רעננה עוברת תהליך משמעותי של פיתוח כשלצד הקמת שכונות חדשות אנו מקדמים התחדשות עירונית, בעיקר בחלקים הותיקים של העיר. באמצעות פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי אנו מאפשרים לתושבי רעננה, הגרים בלב העיר ובשכונות שנבנו לפני שנים, לשפר את איכות חייהם ולהנות מדירות ובניינים משודרגים. התחדשות עירונית תורמת גם לחידוש פני העיר והגדלת מלאי הדירות ברעננה, תוך יצירת תמהיל מגוון של יחידות דיור בגדלים שונים המתאימות לסוגי אוכלוסיה שונים. כל הפיתוח בעיר נעשה בהתאם למדיניות תכנונית מושכלת ומוקפדת התואמת לתכנית המתאר החדשה של רעננה, שהציבה את ההתחדשות העירונית כאחד האתגרים הגדולים בתחומה, שתאפשר גם לצעירים למצוא דירה המתאימה לצרכיהם".

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות