banner
צחי ועידו חג'ג' // צילום: שי תמיר
צחי ועידו חג'ג' // צילום: שי תמיר

קבוצת חג'ג' תשלם 390 מיליון שקל לקרקע באזור שדה דב

בחברה מצפים לתוספת זכויות בנייה: "החלק שנרכש צפוי להקנות זכויות לבניית כ-140 יחידות דיור על בסיס התב"ע הקיימת, אולם העירייה החליטה לקדם תכנית נוספת להשבחה משמעותית של הזכויות במתחם"

קבוצת חג'ג', באמצעות חברת בת המוחזקת על ידה בבעלות מלאה, מדווחת כי זכתה במכרז לרכישת קרקעות בשטח של כ-14 דונם בצפון מערב תל אביב, בתמורה לכ-390 מיליון שקל. הקרקע ממקוממת בסמוך למלון מנדרין ולחוף הצוק, כאשר מדובר ב-52 אחוז מתוך 27.2 דונם, כשהיתרה מוחזקת על ידי חברת אקרו.
הקרקעות שנרכשו הן חלק מתכנית תא/3700 בשטח של 1,900 דונם, אשר אושרה בשנת 2015. התכנית, הממוקמת מצפון לשדה דב, מחלקת את השטח לחמישה מתחמי משנה, וכוללת כ-13,000 יחידות דיור ו-147,000 מ"ר תעסוקה, 68,000 מ"ר מסחר ו-60,000 מ"ר מלונאות. 

מהחברה נמסר כי: "החלק שנרכש כעת על ידי קבוצת חג'ג' צפוי להקנות לה במצב הנוכחי זכויות לבניית כ-140 יחידות דיור על בסיס התב"ע הקיימת, אולם, בעקבות תכנית שדה דב העירייה החליטה לקדם תכנית נוספת להשבחה משמעותית של הזכויות במתחם. 

"בעקבות פינוי שדה דב במאי 2021 החליטה עיריית תל אביב לקדם במתחמי המשנה של תא/3700 תכניות מפורטות לתכנון חדש, בין היתר משום שפינוי השדה מאפשר להגביה ולהגדיל באופן משמעותי את מספר הדירות וזכויות הבנייה בשטח התכנית. לאחר סיום התהליך, צפויה לקבל קבוצת חג'ג' זכויות לבנייה בקרבת החוף, בהתאם למיקומן הנוכחי של הקרקעות אותן רכשה תוך הגדלה משמעותית של כמות היחידות

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות