banner
תמ"א 38 לוי אשכול 8 רעננה - ברוק - הארי ברוק הדמיות
תמ"א 38 לוי אשכול 8 רעננה - ברוק - הארי ברוק הדמיות

מחירי הדירות בפרויקט "לוי אשכול " ברעננה קפצו ב 18%

דוד זהבי, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת אורבן נדל"ן ויו"ר יזמי התמ"א בשרון: "לאחר שנים של בנייה מעטה במרכז העיר, נהנית רעננה מפריחה נדל"נית של התחדשות עירונית"

הסתיים אכלוס פרויקט "לוי אשכול" ברעננה, כך נמסר מחברת "אורבן נדל"ן". מדובר בפרויקט,  שנבנה במסגרת הליך תמ"א 1\38 במרכז העיר. מניתוח סיכום המכירות בפרויקט שערכה החברה, עולה כי מחירי הדירות קפצו מאז שיווק הדירה הראשונה ועד לסיום המכירות בכ- 18 אחוזים.

לפני כשנתיים נמכרה הדירה הראשונה בפרויקט, דירת 5 חדרים במחיר של 2,177,000 מיליון שקלים. הדירות האחרונות שנמכרו בפרויקט דירת 5 חדרים ב 2.203 מיליון ודירת 6 חדרים ב 3.170 מיליון שקלים, כך נמסר מהחברה.

הפרויקט ממוקם, ברחוב לוי אשכול, בסמיכות למרכז העיר המתחדש המציע שפע חנויות ובתי עסק , בתי קפה ומסעדות. במסגרת הפרויקט בוצע חיזוק וחידוש הבניין הקיים ותוספת של 8 דירות חדשות בנות 5,6 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5 חדרים. משרד האדריכלות שאמון על הפרויקט הנו "קו אחד."

דוד זהבי, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת אורבן נדל"ן ויו"ר יזמי התמ"א בשרון: "לאחר שנים של בנייה מעטה במרכז העיר, נהנית רעננה מפריחה נדל"נית של התחדשות עירונית. שיווק הפרויקט בתקופה קצרה מצביע על הצורך בדירות חדשות במרכז ולא רק בשכונות החדשות. הפוטנציאל להתחדשות עירונית בעיר ובשרון בכלל  גדול מאוד, ואני מאמין שנמשיך ונקדם פרויקטים נוספים שיחדשו את פני האזור".

Urban נדל"ן, בבעלות יאיר סגל ודוד זהבי, בעלת רקורד של כ -70 פרויקטים להתחדשות עירונית,  ב- 12 ערים באזורי ביקוש.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות