banner
אבי ברזילי מנכ"ל אפי נכסים // צילום: תמר מצפי
אבי ברזילי מנכ"ל אפי נכסים // צילום: תמר מצפי

"אפי נכסים" רוכשת 50% מפארק משרדים תמורת כ-328 מיליון שקל

העסקה מתבצעת בפארק בהוד השרון וכוללת רכישת קרקע סמוכה בשטח של כ-18 דונם, המיועדת לבניית שטחי משרדים. בחברה מציינים כי בכוונתם לפעול להגדלת זכויות הבניה בקרקע להקמת בנייני משרדים נוספים

חברת אפי נכסים, מדווחת כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מפרויקט משרדים בפארק נווה נאמן, שבהוד השרון, הכולל שמונה בנייני משרדים בשטח בנוי כולל של כ- 45 אלפי מ"ר, חניות וכן, קרקע צמודה בשטח של כ- 18 אלפי מ"ר המיועדת לבניה. שווי הנכס לצורך חישוב התמורה נקבע על כ- 656 מיליון שקל. בחברה מציינים כי בכוונתם, "לפעול להשבחת הפרויקט במקביל לקידום הליך תכנוני על מנת להגדיל באופן משמעותי את זכויות הבניה בקרקע לטובת הקמת בנייני משרדים נוספים". 

מהחברה נמסר כי: "אפי נכסים מקדמת את העסקה יחד עם שותף אשר מנהל כיום בפועל את המתחם ומחזיק בכ- 33.3% מהזכויות בפארק, יתרת הזכויות מוחזקות על ידי מספר מוכרים שונים. עם השלמת העסקה יחזיקו אפי נכסים והשותף בחלקים שווים בפרויקט". עוד על פי הדיווח, החברה והשותפה לעסקה העבירו עם חתימת ההסכם תשלום ראשון בסך של כ- 116 מיליון שקל. יתרת התמורה תועבר עם השלמת העסקה אשר צפויה עד לסוף חודש יולי 2021. 

נכון למועד חתימת ההסכם, שיעור האכלוס בפרויקט עומד על כ- 86% והוא מושכר לעשרות שוכרים שונים במח"מ של כ- 2.5 שנים. ה- NOI השנתי הנובע מהפרויקט עומד על כ- 35 מיליון שקל. 

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים: "החברה נמצאת בתנופת עשייה משמעותית וזאת חרף האתגרים שמציב משבר הקורונה ואי הוודאות הגלובלית. רכישה זו מהווה עבורנו הזדמנות להגדיל את פורטפוליו המשרדים שלנו בישראל ולהחזיק בפארק משרדים איכותי ומתקדם. פרויקט זה יחד עם השלמת העסקאות לרכישת משרדים ברומניה ופולין צפויים להגדיל משמעותית את ה- NOI וה- FFO של החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות