banner
גיל גירון מנכל אשטרום ורמי נוסבאום יור הקבוצה // ישראל הדרי
גיל גירון מנכל אשטרום ורמי נוסבאום יור הקבוצה // ישראל הדרי

קבוצת אשטרום מדווחת על כניסתה לתחום האנרגיה המתחדשת

על פי הדיווח, בכוונת הקבוצה ליזום ולבצע השקעות בפרויקטים קיימים וחדשים בישראל ובחו"ל, לצד שיתופי פעולה בתחומי אנרגיה סולארית, אנרגיית רוח ועוד

קבוצת אשטרום, מקבוצות הבנייה הגדולות בישראל, מדווחת כי דירקטוריון החברה אישר את כניסתה לתחום האנרגיה המתחדשת. בהודעת שמסרה החברה, נאמר כי "בכוונת הקבוצה לפעול לפיתוח פעילות זו בארץ ובחו"ל, תוך גיבוש תכנית אסטרטגית וגיוס כוח אדם לפעילות בתחום זה".

על פי הדיווח, בכוונת הקבוצה לבצע השקעות וליזום בישראל ובחו"ל בפרויקטים קיימים או חדשים ובנוסף, ליזום שיתופי פעולה בתחומי אנרגיה סולארית, אנרגיית רוח, מתקנים הידרו-אלקטרים, ביו-גז ואגירת אנרגיה, במדינות שונות בעולם. "ההיצע ההולך וגדל בעולם לתחום האנרגיה המתחדשת מהווה הזדמנות עסקית להשתלבות הקבוצה בתחום זה, שהינו בעל פוטנציאל עסקי רב", נמסר מהחברה, "הצמיחה החדה בפעילות האנרגית המתחדשת נובעת, בין היתר, מהצורך להתמודדות עם ההתחממות הגלובאלית והמדיניות שמאמצות מדינות וגופים רבים ברחבי העולם, למעבר לאנרגיות ירוקות ונקיות". 

לאחרונה עדכנה הבורסה לניירות ערך, כי מניות קבוצת אשטרום יחלו להיסחר בחודש הבא במסגרת מדד ת"א 35, הכולל את 35 החברות הגדולות ביותר בבורסה, במונחי שווי שוק. שווי השוק של הקבוצה עומד כיום על כ-6.5 מיליארד שקל.

רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום: "בדיקה מעמיקה שביצענו בתקופה האחרונה, בחרנו להיכנס לתחום האנרגיה המתחדשת כתחום פעילות חדש, שיהווה מנוע צמיחה נוסף של הקבוצה לשנים הבאות. 

"אנו רואים בתחום זה תחום  סינרגטי במידה רבה לפעילויות הייזום והקבלנות שלנו, וכן תחום התואם את עסקי הקבוצה לאור העובדה, שאנו פעילים כיום במספר שווקים בינלאומיים, אליהם נבחן את כניסתנו  גם באמצעות פעילות חדשה זו". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות