banner
פינוי בינוי בבת ים // Depositphotos
פינוי בינוי בבת ים // Depositphotos

עתירת היזם נדחתה: אושר פינוי בינוי הכולל 234 יח"ד בבת ים

הוועדה המחוזית החליטה לתת תוקף לתוכנית פינוי בינוי "מתחם שינדלר" בבת-ים ולדחות את התנגדות החברה היזמית, י.ח דימרי, שביקשה תוספות זכויות בפרויקט

 

התוכנית חלה על שטח של כ-3.75 דונם, עליו 4 מבני מגורים הכוללים 84 יחידות דיור והיא ממוקמת בין הרחובות הרצל, מסיקה ושינדלר בצפון העיר בת ים, במרחק של כ-150 מטר מחוף הים. במסגרת התוכנית יהרסו המבנים הקיימים ויוקמו שני מגדלי מגורים ובהם 234 יחידות דיור בני 25 קומות, מעל עד 6 קומות למסחר, תעסוקה ושטחי ציבור.  

התוכנית מתירה את המרת שטחי התעסוקה ו/או המגורים למלונאות, ומרחיבה את רחוב מסיקה המהווה ציר גישה לים ואת רחוב הרצל, שהינו אחד הרחובות הראשיים בעיר. 

כאמור לתוכנית הוגשה התנגדות אחת, על ידי יזמת ומגישת התוכנית, י.ח דימרי, אשר ביקשה זכויות נוספות למגורים. הוועדה שמעה את המתנגדים, את התייחסות נציגת העירייה ואת היועץ השמאי לוועדה, והחליטה לדחות את ההתנגדות ולאשר לתוכנית. 

ממינהל התכנון נמסר כי: "הוועדה סבורה כי התוכנית ראויה, תואמת את מדיניות הוועדה המחוזית, כמו גם מדיניות הוועדה המקומית, בהיותה תוכנית המאופיינת בעירוב שימושים וכוללת תעסוקה, מלונאות, מסחר ומגורים. עוד ציינה הוועדה בהחלטתה כי מיקום התוכנית באזור מבוקש, בסמיכות מיידית לחוף הים, מצדיק צפיפות גבוהה של כ-70 יחידות דיור לדונם, וכי היקף השטחים המאושר בתוכנית נותן מענה בהיבט התכנוני ובכל היבט אחר". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות