banner
עיצוב דורית וינברן // צילום אלעד גונן
עיצוב דורית וינברן // צילום אלעד גונן

האם הוורוד יכול להשתלב כצבע דומיננטי בעיצוב הבית?

הוורוד האופטימי והנעים הוא כבר מזמן לא רק מנת חלקו של עולם הטקסטיל או של חדרי הילדים, אפשר ורצוי לשלבו בריהוט, במטבח וגם בסלון – הכל בהתאם לאופי הדיירים

תמונה: עיצוב דורית וינברן // צילום אלעד גונן

ורוד זהו צבע שבקלות יכול להשפיע לטובה על מצב הרוח, כמו במגע של קסם להפיג את המתח, להוריד את מפלס החרדה, אבל הכי הכי חשוב לקשט את הבית ולספק מגע של שמחה. הכל תלוי במינון ובשימוש מושכל בסקאלת הגוונים שלו ובשילובים השונים.

בראש ובראשונה הקונוטציה הראשונה היא לשלבו בחלל הקטנטנים, בשל המתיקות והרוך שהוא משדר. אולם, ניתן ליהנות ממנו והמון גם מחוץ לחדר הילדים, אפילו בחדרים "רציניים" יותר כמו סלון, מטבח או פינת אוכל ובטח ובטח בחדר השינה.

WallDesigns - SAINT GOBAIN // יחצ
WallDesigns – SAINT GOBAIN // יחצ

ורוד גם בתחום הסניטריה
לא בכדי אנו רואים את הצבע מככב ברוב חן והדר בתערוכות העיצוב הנחשבות ביותר, כמו גם בקולקציות של המותגים הנחשבים בעולם, ולא בהכרח בענף הטקסטיל (המקום המובן מאליו), אלא גם בענף הריהוט והסניטריה. "שמחת החיים שהוא משדר, האיזון והפתיחות שלו, הופכים אותו לרלוונטי בבית. מילת הקסם היא איזון. לדעת לאזן ולשלב אותו בהרמוניה – הוספת כרית, כורסא, שטיח עם נגיעות ורודות בהחלט יעשו את העבודה", מסבירה מעצבת הפנים דורית וינברן.

"על פניו עושה רושם, כי הוורוד מצוין לאנשים קלילים וצעירים ברוחם. כאלו  שיאהבו את נוכחות הוורוד בבית. מעט פתיחות, תגרום לכולם להתאהב בו. תתחילו עם פריטים ורודים שפשוט וקל להחליף ולשנות, כגון שטיח, אגרטל, כרית. שלבו את הוורוד עם גוונים ניטרליים, לא צריך להפוך את הבית כולו לוורד. לאט לאט קחו סיכון ותעזו עם ריהוט בעל נוכחות גדולה יותר, כדוגמת גופי תאורה, טפטים, ריפודים ואפילו חזיתות", מסבירה וינברן.

שכטר בוטיק // צילום איליה מלניקוב
שכטר בוטיק // צילום איליה מלניקוב

כל גווני הוורוד
כדוגמא נותנת וינברן את חלל המטבח:  "מצד אחד אפשר לשלב את הוורוד עם צלחות, כוסות, פלייסמטים וכו, ומצד שני גם אפשר להעז ולשלבו אפילו בחזיתות. כך גם בחדר הרחצה וכן, גם בסלון. אם אתם רוצים להכניס שמחה לבית – הוורוד הוא דרך נפלאה".

קמחי תאורה, קארים ראשיד // צילום לילך שיין
קמחי תאורה, קארים ראשיד // צילום לילך שיין

"לוורוד  מספר גוונים – החל מוורוד בייבי בצד הבהיר של הסקלה ומהצד השני הוורוד פוקסיה. כאשר יש להתנהל בזהירות בין שתי הקצוות ולדעת מה הכי מתאים לאופי הדיירים. לא להיכנע לטרנדים או לסטיגמות, אם יפה ומתאים לכם הוורוד גם בסלון, במטבח, בספרייה או בחדר השינה – עשו זאת. אם בחרתם לשלב בין הוורודים עשו זאת במתינות, בחרו בגווני הוורוד שצמודים אחד לשני".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות