banner
אייל דוידוביץ // צילום: תום כתום
אייל דוידוביץ // צילום: תום כתום

אשדוד מזהירה את הציבור מפני רכישת קרקעות ב"משולש החקלאי"

אייל דוידוביץ', ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד: "מעת לעת מתפרסמות מודעות שמזמינות את הציבור לרכוש קרקע בשטח המדובר, עיריית אשדוד אינה מקדמת את המשולש החקלאי בשלב זה".

ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', פנה למועצה הארצית לצרכנות בבקשה לפרסם לציבור אזהרה בדבר מידע מטעה לטענתו בנוגע לאדמות "המשולש החקלאי" בעיר. למעשה מדובר ברובע פארק לכיש, שבו מתוכננות להבנות כ-2,700 יחידות דיור לאורך פארק לכיש, כאשר במהלך השנה הקרובה הליך שיווק הקרקעות צפוי לצאת לפועל יחד עם עבודות התשתית להקמת השכונה. "יש מי שמנסים לכאורה להציג את רובע פארק לכיש בשם אחר- "המשולש החקלאי", המכונה גם בשם הערטילאי "רובע הנחל" וזו טעות קריטית", טוען דוידוביץ', "צמד המילים רובע הנחל/המשולש החקלאי מתייחס למעשה לשטחים פתוחים שנמצאים ממזרח לרובע ז' באשדוד, הרובע החרדי בעיר. שטחים אלו אינם מיועדים בשלב זה לבניה, כלומר הקרקע אינה מופשרת כלל וכלל".

עוד הוא אומר: "למרות זאת, הקרקעות הללו משכו במהלך השנים יזמים שונים אשר ניסו למכור לציבור שטח בחלק זה של העיר תוך מצג חלומי עם תשואה גדולה, ברגע שהקרקע אכן תופשר. מעת לעת מתפרסמות מודעות שמזמינות את הציבור לרכוש קרקע בשטח המדובר, כאשר אחת מהן התפרסמה ממש השבוע. עיריית אשדוד אינה מקדמת את המשולש החקלאי בשלב זה". 

דוידוביץ' מבקש להבהיר לציבור כי: "רובע פארק לכיש אשדוד נמצא בחלקה הצפוני של העיר, לאורך נחל לכיש ומדובר בפרויקט שעבר את שלב התכנון ויתממש כבר בשנים הקרובות. עם זאת, רובע הנחל/ המשולש החקלאי הוא תכנון רחוק, שבשלב זה העירייה איננה מקדמת כאמור. פירוש הדבר מי שישקיע ברכישת קרקע במטרה להקים נכס בעתיד או להניב תשואה- עשוי למצוא את עצמו בהשקעה כספית על קרן הצבי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות