banner
נעמי שחר // ליאור טייטלר
נעמי שחר // ליאור טייטלר

ספיישל עם מעצבת הפנים נעמי שחר

מדור ספיישל מכיר לקוראיו באופן אישי את האנשים שמאחורי העשייה בתחום האדריכלות, העיצוב והסטיילינג. הכירו את מעצבת הפנים נעמי שחר

נעמי שחר // ליאור טייטלר

תחום עיסוק, ניסיון: הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים. מתמחה מזה 17 שנה בתכנון ועיצוב פנים של משרדים, חללים ציבורים ומסחר.

זיכרון מתחילת הקריירה: תוך כדי לימודי התואר במכללה למנהל, עבדתי בשעות אחר הצהריים בחברת קמור, שהייתה בזמנו יבואנית רכבי BMW לארץ. הם התרשמו מעבודותיו ונתנו לי את הזכות לתכנן את אולם התצוגה החדש של מכוניות ה-Mini-Minor בתל-אביב.

תהליך העבודה היה עבורי מרגש במיוחד. הקונספט, שהלם את DNA המותג היה דינמי ושובב וכוון לפלח השוק הצעיר. יצרתי אולם תצוגה דרמטי, מלא תשוקה כשהצבע הדומיננטי הוא השחור וברחבי החלל תאורת מועדונים. ההתנהלות מול המותג בחו"ל גם היא היתה מאתגרת ומרתקת- הכל תוכנן על פי בריף מוגדר, מדוייק ומוקפד ולאורך כל השלבים העבודה נעשית בצמוד למחלקת האדריכלים של BMW העולמית.

תכנון ועיצוב נעמי שחר // ליאור טייטלר
תכנון ועיצוב נעמי שחר // ליאור טייטלר

מה מניע אותך: התשוקה למקצוע, האהבה לאנשים. היכולת לפתח קונספט ורעיון שונה ואחר ולהניע את הפרויקט עם המון הבנה וידע, תוך שיח בין אישי ומקצועי מכבד. לראות את התוצר הסופי שהוא מבחינתי פרי יצירה וליצור עבור הלקוחות מרחב חדשני, שעונה על הדרישות והולם את ערכי החברה או המותג.

פרויקט אהוב בכל הזמנים: המבנה של חברת ההייטק AVP בהוד השרון מהווה עבורי אבן דרך. תכננתי אותו לפני למעלה מ-13 שנה והוא זה שנתן לי את הגושפנקא והביטחון שאני יכולה לשלב בין שני התחומים שלמדתי- הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים. קיבלתי שטח נקי והתחלתי מאפס. תכננתי עבורם מבנה מגובש בן 4 קומות שבכל אגפיו עיצוב הפנים הולם את המעטפת ולהפך.

עקרון שלא תתפשרי עליו: להיות מקצועית ומפוקסת מתחילת התהליך ועד סופו. לא לעשות הנחות לצוות, לספקים ובטח לא לי ולעובדים. כולנו פועלים לטובת מטרה אחת- להפיק את התוצר המיטבי עבור הלקוח.

הכי אהוב עלייך בעבודה או בחיים: אוהבת לחיות את השטח, את העבודה הצמודה עם האנשים באתר ואת העבודה שנעשית תמיד ברוח טובה ומלווה בהמון הומור.

תכנון ועיצוב נעמי שחר // ליאור טייטלר
תכנון ועיצוב נעמי שחר // ליאור טייטלר

חלום אישי: הייתי שמחה לעצב את חללי העבודה של דיסני או של היקום הקולנועי של מארוול. להפוך את הדמיוני והפנטסטי לחלל דינמי ופעיל ממנו יוצאים יצירות המופת הבאות. חללים מרגשים שמביאים לידי ביטוי את הדמיון המטורף שמניע את העוסקים במלאכה.

טיפ לאדריכלים ומעצבים בתחילת הדרך: להתמיד ולהיות נחושים. להבין שכדי להגיע למטרה צריך לעבור דרך. היא זאת שבונה את המוניטין והמקצועיות שלנו כאנשי מקצוע. הזמן הוא זה שגורם לנו להישאר אותנטים ומסורים לעבודה וללקוחות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות