banner
מגדל שבעת הכוכבים וקומפלקס הכשרת היישוב // viewpoint
מגדל שבעת הכוכבים וקומפלקס הכשרת היישוב // viewpoint

חברת הכשרת הישוב השכירה 90% משטחי המסחר במגדל שבאזור התעסוקה BBC

לאחרונה שכרה רשת חדשה חנות בשטח של כ-1,000 מ"ר במגדל המאוכלס שבאזור התעסוקה BBC בבני ברק, בחוזה לשכירות ארוכת טווח תמורת כ- 16 מיליון שקל. דמי השכירות לשטחי מסחר במגדל מוערכים בכ-170 עד 190 שקל למ"ר

 

חברת הכשרת הישוב, המקימה בימים אלה קומפלקס באזור התעסוקה BBC, מדווחת כי היא משלימה את השדרה המסחרית בפרויקט, וחתמה השבוע על עסקה עם רשת ארצית גדולה למוצרי תינוקות.
במסגרת העסקה שוכרת הרשת חנות בשטח של כ-1,000 מ"ר במגדל הכשרת הישוב המאוכלס, בפינת הרחובות ז'בוטינסקי ומצדה. מדובר בחוזה לשכירות ארוכת טווח לתקופה של עד 15 שנים תמורת כ- 16 מיליון שקל. דמי השכירות לשטחי מסחר במגדל מוערכים בכ-170 עד 190 שקל למ"ר.

במקביל, החברה מדווחת כי חתמה השבוע על עסקה נוספת להקמת בית קפה בשטח של כ-150 מ"ר לתקופה של 10 שנים.  כזכור, לאחרונה נפתח בקומה המסחרית של המגדל גם סניף של בנק ירושלים שעבר לאזור ממרכז בני ברק וזאת במסגרת הסכם שכירות על שטח של כ-300 מ"ר,  ל- 15 שנים תמורת 12 מיליון שקלים.

באשר לשטחי המשרדים שנותרו בבעלות הכשרת הישוב במגדל, החברה מדווחת כי מכרה את מרבית השטח במחירים של כ-11,000 עד 11,500 ש"ח למ"ר, ומקדמת היום מול מספר גופים את השכרת שטחי הקומות העליונות 40-39, בשטח כולל של כ-3,200 מ"ר.

עודד סתר, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בחברה, מסר כי: "אנו מאמינים שנראה גם את תעשיית ההייטק ממשיכה להגיע למתחם, בהמשך למספר חברות הייטק מובילות שכבר היום נמצאות ב-BBC. אחד האלמנטים עליו אנו שמים דגש על מנת להמשיך ולחזק את המתחם, הוא פיתוח של שטחי מסחר, הסעדה ופנאי לטובת העובדים במתחם".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות