banner
פתיחת סניף בנק ירושלים במגדל הכשרת היישוב / יוסי צבקר
פתיחת סניף בנק ירושלים במגדל הכשרת היישוב / יוסי צבקר

בנק ירושלים חוגג את השקת הסניף החדש במגדלי חברת הכשרת היישוב

ראש העיר ובעלי הבית ציינו את השקת סניף בנק ירושלים במתחם ה- BBC  בבני ברק. גיל טופז מנכ"ל הבנק פירגן: "אנו רואים בעיר בני ברק פוטנציאל אדיר"

מגדילים 04.07.2021

הנהלת בנק ירושלים השיקה בהתרגשות רבה את סניף מרכז החדש של הבנק בבני ברק, אשר ישרת את לקוחות הבנק בני העיר וכלל האוכלוסייה בסביבה וממוקם במגדל הכשרת הישוב במתחם ה BBC בעיר בני ברק. 

הרשימה המרשימה של המכובדים
את אירוע ההשקה הנחה דן כנר, והשתתפו בו זלמן שובל – מבעלי הבנק ושגריר ישראל בארה"ב לשעבר,  זאב נהרי, יו"ר דירקטוריון בנק ירושלים, גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים, עופר נמרודי, מנכ"ל חברת הכשרת היישוב, אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק, חבר הכנסת יעקב אשר, אישי ציבור, חברי עירייה, אנשי עשיה ועוד רבים. 

גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים, אמר במעמד האירוע: "אנו רואים בעיר בני ברק פוטנציאל אדיר, ושמחים לספק שירות מקצועי ויעיל לכלל הקהלים בעיר". טופז הודה בדבריו לראשי העיר והנהלת הבנק על שיתוף הפעולה לטובת התושבים.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב, לא חסך שבחים אף הוא: " הבחירה של בנק ייחודי ומוביל כמו בנק ירושלים לצאת ממרכז האוכלוסייה ולפתוח סניף חדש ומרכזי באזור תעסוקה, היא הבעת אמון של הקהילה העסקית והפיננסית במתחם ה-BBC ובשורה משמעותית לעסקים הנמצאים במתחם".

מה עוד שווה לדעת? שבנק ירושלים חתם עם הכשרת היישוב על עסקה לפתיחת הסניף (שטח של כ 312 מ"ר ברמת מעטפת) תמורת 12 מיליון שקלים ל- 15 שנים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות