banner
מעצב הפנים דניאל מיכאלי // צילום: שרון צרפתי
מעצב הפנים דניאל מיכאלי // צילום: שרון צרפתי

סיפורו של הנער שעבד בשיפוצים והפך למעצב פנים בינלאומי

מעצב הפנים דניאל מיכאלי החל לעבוד בשיפוצים בימי נעוריו, על מנת לסייע בכלכלת הבית והפך לאחד ממעצבי הפנים הבולטים שמתמחה במגורי יוקרה ומלונות בוטיק בארץ ובעולם. בעיצוביו הוא יוצר אסתטיקה מודרנית, עשירה ואקלקטית

מעצב הפנים דניאל מיכאלי // צילום: שרון צרפתי

בפרויקטים עליהם אמון מעצב הפנים דניאל מיכאלי (35) ניכרים הדיוק, תשומת הלב לפרטים ואסתטיקה מהודקת שהופכת כל חלל למורכב ועשיר. המעצב מלהטט בין סגנונות עיצוב שונים ומקפיד לשלב בחללים את חתימת ידו הייחודית שכוללת שפע חומרים יחודיים, טקסטורות, ממדים ונפחים שהופכים אותם לעתירי שכבות ורבדים. "החיבור שלי לתחום התחיל בדרך מקורית", הוא משחזר, "כבן לאם יחידנית לקחתי על עצמי לעזור בכלכלת הבית ובסביבות גיל 15 התחלתי לעבוד בשיפוצים יחד עם השכן מיד עם סיום הלימודים ועד שעות הערב המאוחרות. משם הדרך להפוך לקבלן שיפוצים היתה יחסית קצרה. כשסיימתי את השירות הצבאי התמקצעתי בתחום, התפתחתי וניהלתי פרויקטים גדולים בהם חללים מסחר, חנויות, אולמות אירועים ובתים בכל הארץ כשיחד איתי צוותי עובדים מסורים".  

עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: שרון צרפתי
עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: שרון צרפתי

שנתיים אחרי שיצא לדרך, וכשהוא בן 23, החליט מיכאלי להרחיב את היריעה ונרשם ללימודי עיצוב פנים: "היה חשוב לי לספק ללקוחות את התוצרים הטובים והאיכותיים ביותר ואני מאמין שהדרך להגיע לשם היא על ידי סקרנות, מחקר והתמקצעות בתכנים שקשורים, גם אם בעקיפין לתחום הספציפי של איש המקצוע. התאהבתי בתחום העיצוב וכיום אני נהנה מהכלים והיכולות שצברתי כקבלן שיפוצים והם בהחלט הופכים את העבודה לאפקטיבית ומדויקת יותר. החיבור עם היזמים והקבלנים בפרויקטים הוא זורם, אפקטיבי וטבעי ויש לי את היכולת לנתח ולהבין איך ניתן ליישם בפועל פרטים, במה זה כרוך, מה תהיינה העלויות וכיוב'".

עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: אילן זהבי
עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: אילן זהבי

כיצד אתה מגדיר את חתימת ידך כמעצב?
"אני משתדל שלא להגדיר את עצמי כי הגדרת הסגנון היא נגזרת של רצונות הלקוח. התפקיד שלי היא לקחת את הטעם, הרצונות והחלומות ולגבש אותם לכדי מוצר הרמוני אחד. יצא לי כבר לתכנן פרויקטים בסגנון טוסקני, מודרני ואקלקטי. בניית הסגנון היא נגזרת של הבנה מעמיקה של הפרוגרמה וזה משהו שאני מאוד מקפיד אליו. כחלק מהתהליך אנבחנים כל הפרטים כולל האינטימיים והכמוסים ביותר שעוזרים לי מאוד להוציא את התוצר הטוב ביותר עבורם. בנוסף, אני שואב המון השראה מתרבויות ומקומות חדשים שאני מגיע אליהם".

עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: ליאור טייטלר
עיצוב פנים דניאל מיכאלי // צילום: ליאור טייטלר

במקביל הוא ממשיך לתכנן דירות יוקרה, פנטהאוים ומלונות כאן בארץ. אחד המלונות צפוי להיבנות בסמוך לאגם ובינות הנוף הפסטורלי של מעלות תרשיחא: "מדובר בלוקיישן מיוער, טובל בירוק שמזכיר את טוסקנה. המלון עצמו מתוכנן בקווים מודרנים עם שילובים של מתכת, זכוכית ואבן טבעית שאמורים לייצר פיס יוצא מן הכלל במרחב האורגני והטבעי. 400 חדרי המלון יהנו מתצפית נדירה לטבע, לצמחיה, ליערות ולמים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות