banner

מה נדרש מיזם כדי לבצע פרויקטיי התחדשות עירונית רחבת היקף?

"סיירת שטח" נפגשה עם אביב גיטלמן, מנכ"ל משותף בחברת ש. גיטלמן, המובילה מתחמים רחבי היקף להתחדשות עירונית בישראל, חזרה עם התשובות: "מדובר במומחיות", ויצאה עם ערך מוסף: "חינוך למצוינות"

איך מקדמים פרויקט פינוי בינוי בהיקפי ענק וכיצד מתמודדים עם האתגרים השונים והמגוונים של כל עיר? יצאנו לפגוש את אביב גיטלמן, מנכ"ל משותף בחברת ש. גיטלמן השקעות ויזמות נדל"ן, המובילה מתחמים רחבי היקף להתחדשות עירונית בישראל.  

אביב, בוא נדבר על פרויקטים רחבי היקף, האם כל חברה יזמית יכולה לנהל פרויקטים בסדר גודל שאתם מובילים למשל באור יהודה?
"מדובר בפרויקטים מורכבים, בהיקפים גדולים של מאות יחידות דיור, שניהולם מתחיל בצעדים הראשונים של היתכנות כלכלית ותכנונית. לאחר מכן, מדובר במומחיות בהתנהלות מול הדיירים, שנמשכת לאורך שנים וצריך הרבה ידע, ניסיון, כלים ויכולות כדי להוציא פרויקט כזה לפועל, בצורה יעילה ונכונה.

"עיקר ההבנה היא בעבודה מול הדיירים, צריך לדעת ליצור קשר, לתת מענה, להבין איפה ומה הצרכים שלהם, מה הם מחפשים. שיתוף פעולה הוא המפתח ולכן, יש לנו מחלקה ייעודית כזו בחברה, שיודעת להיות קשובה, להיות בקשר עם הדיירים לאורך כל ההתנהלות – לפני, בזמן ואחרי הבנייה. זה מורכב וזו התמחות, זה מקצוע וזו עבודה קשה- בהיקפים כאלו חייבים לתת מענה לדיירים". 

פתח תקוה, ששם מתוכננות כ- 16 אלף יח"ד בהתחדשות עירונית בעשור הקרוב, היא למעשה הבית שלכם – קל יותר לעבוד בעיר שהיא המגרש הביתי שלכם?
"זה הכי כיף בעולם, אנחנו יוזמים ובונים במספר ערים אבל נולדנו וגדלנו בעיר, המשרדים שלנו ממוקמים בפתח תקווה ואנחנו מכירים וחיים אותה . זה מאפשר לנו לבחון את הפרויקטים בשלב מקדמי בצורה יעילה, אנחנו מכירים את מדיניות העירייה, את המגמות, את פילוח השכונות ובהחלט יש לזה יתרון". 

אפרופו מגרש ביתי, את מאמצים את מחלקת הנוער בכדורסל בעיר, מדוע בחרתם להיות מעורבים בתוך הקהילות?
"זה משלב את האהבה שלנו לעיר, לספורט ולכדורסל. דרך אימוץ מחלקות הילדים והנוער של מועדון הכדורסל – אנחנו תורמים ומתחברים לקהילה, לעיר ולנוער שלנו. מעבר לכך, אנחנו מתחברים כחברה לערכים של ספורטיביות, קבוצתיות, עבודה קשה, משמעת, סדר, תחרותיות וכשמחברים את הכל ביחד ואז רואים את הילדים מסתובבים בעיר עם תיקים וחולצות שתרמנו להם, זאת גאווה, זו תחושה של חינוך למצוינות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות