banner
הדמיית הפרויקט // איצקין אדריכלים
הדמיית הפרויקט // איצקין אדריכלים

איפה תמצאו דירת 5 חדרים בפחות מ-900 אלף שקל?

את החלום הזה תוכלו להגשים בעיר ירוחם, שרוצה להתפתח ומצליחה להביא יזמים להקים שכונות חדשות. פרויקט שהחל להבנות בשכונה הדרומית, מציע דירת 5 חדרים במחיר של כ-895,000 שקל. ביקושים ערים נרשמו מצד קהילת הציונות הדתית

חברת שתית מדווחת כי החלה לבנות את פרויקט "שתית באופק", פרויקט חדש בשכונה הדרומית של ירוחם, שצפוי להתאכלס בתחילת שנת 2022. "זהו המקום היחידי בארץ שניתן לקנות דירת 5 חדרים במחיר נמוך כל כך. הציונות הדתית הבינה את הפוטנציאל הגדול הגלום באזור, הכולל בין הייתר בתי כנסת ומרכזים קהילתיים ושכונתיים בקרבת מקום, וכבר ביססה את מעמדה בשכונה", כך מציינים בחברה.

הפרויקט כולל 84 יח"ד, ב-12 בניינים בעלי שלוש קומות כל אחד ושתי דירות בכל קומה. תמהיל הדירות כולל דירות 5 חדרים, גן, פנטהאוזים ומספר דירות מיוחדות בהתאמה אישית. על פי הדיווח, כאמור, דירות 5 חדרים בשכונה נמכרות במחיר של החל מ-895,000 שקל. 

שלום שטרית בעלי ומנכ"ל החברה, מסר כי: "היה לנו חשוב לעשות משהו שהוא גם ציוני ולבנות למשפחות החדשות בתים בנגב כחלק מחזונו של בן גוריון. כחברה המגדירה את עצמה כ"בית ישראלי אמיתי", אני חושב שאנחנו חייבים לפעול גם מתוך ציונות אמיתית ולאפשר לזוגות צעירים הזדמנות אמיתית לרכישת דירה במחיר שידם משגת". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות