banner
שמעון מירון // יח"צ
שמעון מירון // יח"צ

הכשרה חברה לביטוח נכנסת לשוק הנדל"ן

הכשרה חברה לביטוח מקימה בימים אלו מערך ליווי פיננסי והנפקת פוליסות מכר בשיתוף פעולה עם בנקים וקרנות מימון

שמעון מירון // יח"צ

הכשרה חברה לביטוח בניהולו של שמעון מירון מקימה בימים אלו  מערך ליווי פיננסי ליזמים והנפקת פוליסות מכר לרוכשי דירות, אשר תנוהל תחת יאיר קפלן סמנכ"ל בכיר ומנהל ההשקעות הראשי של החברה- כך נמסר מהחברה, אשר מעריכה כי ענף ערבויות המכר מגלגל ערבויות בהיקפים של  כ- 80 מיליארד ₪ בשנה.

כידוע, הנפקת פוליסות / ערבויות על פי חוק המכר לרוכשי דירות מתאפשרת על פי חוק המכר (דירות) רק לבנקים או לחברות ביטוח ומבוקשת על ידי יזמי נדל"ן הנדרשים להעמיד בטוחה לרוכשי הדירות כנגד כספים המשולמים על ידם במהלך תקופת הבניה עד למסירת הדירות. מהחברה נמסר כי: "המערך החדש יאפשר לחברה כניסה לענף פעילות חדש ורווחי, אשר מהווה פעילות משלימה לתחומי הביטוח המסורתיים בהן החברה כבר פעילה, כאמצעי לשמירה על התיק הקיים וכאפיק הכנסה עצמאי. 

הפעילות תוקם תוך שאיפה ליצירת שיתופי פעולה עם בנקים להם קיימת מגבלת הון ומגבלות ענפיות לסקטור הנדל"ן וכן עם קרנות מימון המתמחות בלווי פיננסי ליזמים ומבקשות להנפיק פוליסות מכר לרוכשי הדירות". 

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "באמצעות הקמת מערך ליווי פיננסי וערבויות מכר אנחנו מרחיבים את תחומי ההשקעות בחברה לאפיקי השקעות חדשים. המערך הוא חלק מחטיבת ההשקעות ובהמשך למדיניות החברה להגדיל את רווחיותה בתחומים שונים, לרבות במסגרת בניית פורטפוליו ההשקעות". 

יאיר קפלן מנהל ההשקעות ראשי הכשרה חברה לביטוח: "הקמת מערך הלווי הפיננסי, כחלק ממערך האשראי הלא סחיר, מהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי ההכנסות ולגוון אפיקי ההשקעות שלה על ידי כניסה לענפי פעילות אלטרנטיביים, לא סחירים, הפועלים בקורלציה נמוכה לשוק ההון ומייצבים את  הרווחיות של החברה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות