banner
צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן
צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

רוצים לשווק? צאו לשטח!

צרו הכרויות ונהלו מערכות יחסים עם אנשים שיכולים לתרום ולעזור לכם

תמונה: צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

היי חברים יקרים, לקחתי הפוגה קלה להתרעננות וליצירת תכנים חדשים אבל בהחלט התגעגעתי. אז הנה אני כאן , ממשיכה לפעול, ליזום, לעשות ובעיקר ללמוד ולהתפתח.

מאזור הנוחות במשרד – לשטח
הפעם אני רוצה לדבר אתכם על היציאה מאזור הנוחות לשטח. אני נתקלת בכל כך הרבה אנשים שרוצים ומייחלים לשינוי אבל נשארים באזור הנוחות, ואני אומרת לכם שעשייה מביאה לעשייה, הזדמנות מביאה להזדמנות ופעילות מביאה עימה את הפעילות הבאה. אם תשבו במשרד ותחכו שהלקוחות יגיעו אליכם מיוזמתכם, אני אומרת לכם שאתם הולכים לחוות אכזבה קשה. כלום לא יקרה!!!

המלצות להנעת תהליכים

  1. בקרו את לקוחותיכם הקיימים, תשתדלו להתחבר אליהם ממקום רגשי ואישי. הגבירו את שביעות הרצון  מהרכישה שכבר ביצעו ודאגו לשפר את הרגשת הביטחון.
  2. הקפידו לחזק את ההיכרות עם ספקים וכל בעל מקצוע שאתם יכולים לעשות שיתוף פעולה ולדאוג אחד לשני.
  3. הניעו לפעולה, חוץ מההיכרות תבדקו איתם כיצד הם יכולים לעזור לכם וכיצד אתם יכולים לעזור להם. אם לא מדברים על שיתוף הפעולה, זה לגמרי לא ברור.
  4. השתדלו להגיע למקומות, אירועים ומפגשים בהם תוכלו להכיר לקוחות או שיתופי פעולה פוטנציאלים.

המלצתי האישית שלי אליכם היא: צרו הכרויות ונהלו מערכות יחסים עם אנשים שיכולים לתרום ולעזור לכם, זוהי השקעה ארוכת טווח אבל אתם תרוויחו פעמיים, פעם אחת לקוחות ופעם שנייה, אנשים טובים שתכירו בדרך.

וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן
וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

איפה המתחרים?
ונושא אחרון לא פחות חשוב. במקביל לפעילות שלכם, תלמדו את המתחרים שלכם. עליכם לדעת מה הטקטיקות שלהם, מה נקודות החולשה שלהם ולאתר לקוחות לא מרוצים שלהם.

טיפ זהב!!!
בניית אסטרטגיות ותכנון תכניות עבודה הן דברים חשובים ביותר להצלחה בעסק שלכם אך את הלקוחות שלכם תשיגו רק אם תצאו לשטח, תפגשו אנשים ותרחיבו ותחזקו את רשת הקשרים האישיים שלכם.

שלכם באהבה

צביה וילצ'יק- בונה מותגים בתחום העיצוב והבניה

סטיילינג: אינגה אוראל

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות