banner
מעצבת הפנים דורית סלע, צילום יהודית הופמן
מעצבת הפנים דורית סלע, צילום יהודית הופמן

ספיישל עם מעצבת הפנים דורית סלע

מדור ספיישל מכיר לקוראיו באופן אישי את האנשים שמאחורי העשייה בתחום האדריכלות, העיצוב והסטיילינג. הכירו את מעצבת הפנים דורית סלע

תמונה: דורית סלע // צילום: יהודית הופמן

ניסיון: בעלת המשרד “דורית סלע אדריכלים ועיצוב פנים” שנוסד כבר בשנת 2000 ומתמחה בעיצוב ותכנון דירות יוקרה ובתים פרטיים.

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך: טדאו אנדו, יליד אוסקה, יפן. טדאו אנדו (Tadao Ando) הוא דוגמה יוצאת דופן לאדריכל שמעולם לא למד אדריכלות במוסד פורמלי המבנים שלו מצטיינים באיפוק ובמינימליזם ובנויים רובם מבטון חשוף. 

מה מניע אותך: הרצון לחדש, להתפתח. לדעת לייצר כל פעם מחדש חוויה אדריכלית שונה. כל מפגש עם אור, מאסה וחומרים מרגש אותי .

פרויקט אהוב בכל הזמנים: ביתן ברצלונה, מיס ואן דר רוהה מהתל במאסות וחומרים לפני כמעט 90 שנה, פרויקט יחודי שהקדים את זמנו ומשמש עבורי את הבסיס לחלום, את המקום בו אני מעוותת את החומר לטובת צורה .

הישג שאת מתגאה בו: מעבר למשפחה שמקיפה אותי , אני גאה בלקוחות שלי, אלו שבוחרים בי כבר 19 שנה כל פעם מחדש, מתגאה בצוות שלי שמלווה אותי ומגשים יחד איתי יום יום את החלומות שלי. עקרון שלא תתפשרו עליו: אני קוראת לזה "שלד נכון" , הבסיס , הגוף חייב להיות מושלם, כששלד הבניין יפה הכל יעבוד ויתחבר.

משהו אחד שהיית משנה במקצוע: את שעות העבודה…המקצוע הזה שואב אותך, הוא עוסק בשרות מהסוג שבו אתה נותן את עצמך עד הסוף כל פעם מחדש, הייתי שמחה למנן קצת

הכי אהוב עלייך בעבודה או בחיים:
אוהבת את הזמן עם ניצן , בעלי. את הזמן בו אנחנו מתייעצים זה קורה גם במשרד וגם בבית, שילוב מוחות יודע לייצר חדשנות ומקוריות ובעיקר שיתוף.

חלום אישי:
להמשיך באותה האהבה והתשוקה שקיימת בי. אין ספק שמבנה ציבורי יכול להוות עבורי אתגר חדש , כזה שאני אמציא את עצמי.

טיפ לאדריכלים ומעצבים בתחילת הדרך:
אל תתפשרו על האמת שלכם, תמצאו את הדרך להעביר אותה ללקוח כך שהאני מאמין שלכם יבוא לידי ביטוי ותחדשו, כל הזמן תתחדשו, כך תשמרו על עירנות מקצועית שתאפשר לכם להתקדם.

להשתתפות במדור פנו למייל [email protected]

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות