banner
טבריה // depositphotos
טבריה // depositphotos

טבריה: דירה בשכונת מיכלאנג'לו נמכרה ב 2.45 מיליון שקלים

העסקה משקפת מחיר של 13,000 שקלים למ"ר. מדובר במחיר הגבוה ביותר של דירה חדשה מקבלן שנמכרה בטבריה בשלוש השנים האחרונות

תמונה: טבריה // depositphotos

חברת פידמונט אנטרפרייזס מדווחת על עסקת שיא בטבריה בפרויקט TOP 10 בשכונת מיכלאנג'לו בעיר. מדובר במכירת דירה חדשה בת 5 חדרים בשטח של 190  מ"ר בשני מפלסים, גינה בשטח של 120 מ"ר, מעלית פרטית והכנה לבריכה. בחברה מציינים כי מדובר בעיסקת מכירת דירה "על הנייר".

החברה החלה לשווק בשבועות האחרונים  10 יח"ד על עתודת הקרקע האחרונה בחלקה הדרומי-מזרחי של השכונה, אשר נבנתה על ידה. הפרויקט כולל 5 מגרשים בגודל 315 מ"ר כ"א, בכל מגרש יבנה במפלס העליון פנטהאוז עם נוף אל הכנרת, הרי רמת הגולן והגליל ובשני המפלסים התחתונים תיבנה הוילה היוקרתית שנמכרה. היתר בניה עתיד להתקבל בימים הקרובים.

שכונת מיכלאנג'לו רשמה קפיצה משמעותית במחירי הדירות.  דירת 3 חדרים עלתה לפני 4 שנים 890 אלף שקלים וכיום נמכרת דירה זהה במחיר של 1.2 מיליון שקלים. עליה של 35%. מגרשים צמודי קרקע בשטח של 315 מ"ר נמכרו לפני 4 שנים במחיר של 500 אלף שקלים וכיום נמכרים ב 1 מיליון שקלים, כך מנתחים בחברה את מחירי השוק בשכונה בשנים האחרונות.

 איל עמיר מנכ"ל ובעלי החברה: "שכונת מיכלאנג'לו מסמלת משב רוח חדש בעיר, שלא הייתה בה בנייה חדשה במשך שנים ארוכות. על הצלחת השכונה, יעידו מחירי הדירות, שעלו בעשרות אחוזים, מאז התחלנו לשווק לפני 4 שנים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות