banner
פרויקט בשכונת אור ים של בסט יזום // 3d vision
פרויקט בשכונת אור ים של בסט יזום // 3d vision

חברת בסט יזום מכרה 100 דירות בשכונה אחת לזכאי מחיר למשתכן

החברה מדווחת על מכירת 100 דירות לזכאי מחיר למשתכן בשכונת אור ים באור עקיבא, זאת בתוך חמישה ימים. הפרויקט כולל 232 יח"ד, דירת 5 חדרים תוצע למכירה במחיר 1.2 מיליון שקלים

מגדילים 24.06.2021

חב' בסט ייזום מקבוצת בסט, מדווחת על מכירת 100 דירות בפרויקט "BST בשכונת אור ים" באור עקיבא לזכאי תוכנית מחיר למשתכן בתוך חמישה ימים. מהחברה נמסר כי בקרוב יחל שלב שיווק הדירות לשוק החופשי וכי לפרויקט ניתן היתר בנייה והעבודות החלו. הסיום המשוער של הפרויקט – קיץ 2023. 

מדובר בפרויקט מגורים המשלב 8 בניינים מדורגים, 4 בניינים בני 6 קומות ו-4 בנינים בני 10 קומות ומתפרס על פני שטח כולל של כ-18 דונם. במסגרת הפרויקט ייבנו 232 יחידות דיור, מתוכן 140 יח"ד ישווקו לזכאי תוכנית מחיר למשתכן ו-92 יח"ד מיועדות לשוק החופשי. דירת 5 חדרים בשטח של 125 מ"ר תוצע למכירה במחיר 1.2 מיליון שקל. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים MY Architects.

דני מור מנכ"ל חברת בסט יזום: "הפרויקט זכה לביקושים גבוהים מצד זכאי מחיר למשתכן מיד עם יציאתו לשיווק – מכרנו 72% מהדירות לזכאים בתוך ימים ספורים ואנו צופים כי גם יתר הדירות ישווקו בקצב מהיר מאוד. אנחנו פותחים כאמור  בקרוב את שיווק הדירות לשוק החופשי ומעריכים כי הן 'ייחטפו' מהר מאוד הודות ליתרונות הרבים של השכונה – מיקום אידאלי, תכנון מודרני ומוקפד, שפע שטחים פתוחים וירוקים לצד יתרונות אורבניים – ולכן אנו סבורים כי היא תהווה מוקד משיכה גדול בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור מכל הסביבה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות