banner
צילום: דוברות מפלגת העבודה
צילום: דוברות מפלגת העבודה

ח”כ עמיר פרץ: ״יש לבחון שינויים במדיניות היבוא"

שר הכלכלה והתעשייה המיועד, ח”כ עמיר פרץ בפגישה עם נשיא התאחדות התעשיינים: ״יש לבחון שינויים במדיניות היבוא של ישראל ולתת העדפה לתוצרת מקומית״

צילום: דוברות מפלגת העבודה

ח”כ עמיר פרץ החל אתמול בסדרת פגישות לקראת כניסתו לתפקיד שר הכלכלה והתעשייה. פרץ מתכוון כבר עם כניסתו לתפקיד להוביל מדיניות שתתמודד עם נזקי משבר הקורונה שפוגע אנושות בתעשיה הישראלית.

עוד נפגש פרץ עם נשיא לה”ב (לשכת הארגונים העצמאיים), ויפגש בימים הקרובים עם יו”ר ההסתדרות ארנון בר דוד. פרץ יחל בסדרת ביקורים ברחבי הארץ כדי לאמוד את נזקי המשבר הכלכלי של הקורונה.

ח”כ עמיר פרץ: “המשק הישראלי נמצא באחת משעותיו הקשות. מעל למליון מובטלים, וענפים שלמים שהושבתו בעקבות נגיף הקורונה, דורשים טיפול  מיידי. בכוונתי, מיד עם כניסתי לתפקיד, לפעול כדי להשיב את המשק לתפקוד מיטבי ככל שניתן. אבחן את הסכמי הייבוא של ישראל, ואעשה הכל כדי שתוצרת מקומית תתועדף. אני מתחייב להביא את השותפות הזאת עם התאחדות התעשיינים לקדמת הבמה. כל פתרון צריך להבנות יחד איתם, בשותפות ובשיח פתוח, וכך יהיה מעתה."

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: "כל רכש ישראלי משמעותו צמצום הפיטורים במשק.  יש להפנות מיד את כל הביקושים הציבוריים לתעשייה ולמשק המקומי ולהפסיק את ההתמכרות ליבוא הזול. נעבוד עם שר הכלכלה והתעשייה על התאמת תקנות חובת העדפת תוצרת הארץ במטרה להעבירם כבר בחודש הקרוב. עמיר פרץ הוא האיש הנכון במקום הנכון והוא מכיר היטב את יכולות התעשייה הישראלית לחלץ את המשק מהמשבר". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות