banner
חיפה // depositphotos
חיפה // depositphotos

דיור שיתופי בחיפה: כ-700 אלף שקל לדירת 40 מ"ר

פרויקט דיור שיתופי ראשון בשכונת קריית אליעזר בחיפה, הנמצאת בתהליכי התחדשות עירונית, מציע דירות 2 עד 3 חדרים במחירים של החל מ-690 אלף שקל ל- 41-60 מ"ר

חיפה // depositphotos

בימים אלו מקודם פרויקט דיור שיתופי ראשון מסוגו בשכונת קריית אליעזר בחיפה, בבניין בן 8 דירות שעובר שיפוץ על ידי קבוצת ביתא, המציעה דירות 2 עד 3 חדרים במחירים החל מ- 690 אלף שקל ל- 41-60 מ"ר. על פי התכנון, הבניין יכלול מרחבים משותפים וניהול שיתופי.  מחברה נמסר כי הבניין השיתופי ינוהל על ידי חברת קומיוניט, בה קבוצת ביתא שותפה עם היזמים ומתכנני הערים שי עם שלם ואיתן סרבר.

 שי עם שלם // צילום: שלו אלמוג
שי עם שלם // צילום: שלו אלמוג

שי עם שלם, מתכנן ערים ומבעלי חברת קומיוניט, מסר כי: "בשותפות אסטרטגית עם ביתא אנחנו מובילים מתחם חדש נוסף של דיור שיתופי שנותן איכות חיים קהילתית ופיזית למשפחות צעירות שיכולות לקנות דירות במחיר בר השגה. התכנון האדריכלי המתקדם מאפשר דירות קומפקטיות ומתוכננות היטב שיחד עם המרחבים השיתופיים נותן מענה מודרני וקהילתי למשפחות צעירות בישראל".

במקביל, שכונת קריית אליעזר עוברת התחדשות עירונית ובימים אלו מקדמת קבוצת ביתא פרויקט פינוי בינוי בשני מתחמים בשכונה, אחד בהיקף של כ-530 יח"ד חדשות ברחוב החותרים והשני בהיקף של כ- 670 יח"ד ברחוב רוטשילד. 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות