banner
עופר זיו מנכל ויתניה // צילום: דורון סהר
עופר זיו מנכל ויתניה // צילום: דורון סהר

בנק הפועלים רכש מגדל שלם בפרויקט ויתניה בתמורה למיליארד שקל

בנק הפועלים רכש את אחד המגדלים בפרויקט "ויתניה תל אביב" בתמורה למיליארד שקל. מדובר ב- 60 אלף מ"ר במגדל בן  40 קומות משרדים מעל קומת קרקע וכן, בניין בן 5 קומות שייבנה בצמוד למגדל

מגדילים 22.06.2021

עסקת ענק לחברת ויתניה ודלק מוטורס עם בנק הפועלים: החברה מדווחת לבורסה לני"ע בת"א כי חתמה עם הבנק על הסכם מחייב למכירה של מגדל משרדים שלם בפרויקט "ויתניה תל אביב" ברחוב לה-גווארדיה בתל אביב, שאותו מקימה ויתניה בבעלות משותפת עם חברת דלק רכב. עפר זיו, מנכ"ל ויתניה, מסר כי: "המעבר מהווה חיזוק משמעותי למע"ר הדרומי המתפתח ומסמן את תחילת הנדידה של הסיטי של תל אביב לאורך נתיבי איילון דרומה".

במסגרת העסקה, בנק הפועלים ירכוש מהשותפות 60  אלף מ"ר בשלב ג' של הפרויקט הכוללים מגדל משרדים בן 40 קומות מעל קומת קרקע, וכן בניין מרקמי בן 5 קומות מעל קומת קרקע שייבנה בצמוד ובהמשך למגדל. המגדל נרכש ברמת מעטפת ונמכר עם כ-1,147 מקומות חניה. בתמורה ישלם הבנק כ- 970 מיליון שקלים. מועד המסירה של המגדל נקבע ל- 52 חודשים מיום חתימת ההסכם, כאשר לשותפות אפשרות לדחות מועד זה ב- 90 ימים נוספים, "כך שבנק הפועלים צפוי לעבור לפרויקט בעוד כארבע וחצי שנים", כך על פי הדיווח.

הפרויקט יכלול עם השלמתו 3 מגדלים של כ-40 קומות כ"א הכוללים כ-120,000 מ"ר משרדים, 10,000 מ"ר שטחי מסחר, 7,000 מ"ר מלונאות ואולמות קונגרסים ו-12,000 מ"ר למגורים עם כ-200 יח"ד. כמו כן, ייבנו 5,000 מ"ר שטחים ציבוריים שיימסרו לעיריית תל אביב. בימים אלה החברה מסיימת  לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט הכולל  כ-40,000 מ"ר ב-31 קומות משרדים מעל 5 קומות מסחר. 

את חברת ויתניה ייצגו בעסקה עוה"ד אייל מרום, מאור ישראלי, ליאור רלוי, מאיה הופטמן ממשרד גורניצקי ושות', עורכי הדין שייצגו את הבנק הם חני אבינרי, דנה פלג סלובודקין ונעמי שפרו ממשרד מיתר עורכי דין.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות