banner
ערן סיב יור התאחדות קבלני השיפוצים // יחצ
ערן סיב יור התאחדות קבלני השיפוצים // יחצ

הנחיות ההתאחדות לקבלני שיפוצים: פחות מגע עם הדיירים

בעיצומו של משבר הקורונה מפרסמת התאחדות קבלני השיפוצים הנחיות לפעילות, לרבות צמצום השימוש במעלית, קביעת שעות עבודה מול הדיירים ופינוי פסולת באמצעות מנוף

ערן סיב יור התאחדות קבלני השיפוצים // יחצ

ההתאחדות שלחה לכל קבלני השיפוצים הרשומים [כ 1200] מסמך הנחיות המסביר כיצד יש לשמור על בריאותם ובריאות בעלי הבתים והדיירים בזמן העבודה בעת החדשה .
כמו כן פתחו בהתאחדות "קו חם" לבעלי דירות המבקשים להתייעץ בנושא שיפוצים עצמיים או הזמנת קבלן שיפוצים בתקופה זו.

ההוראות כוללות קווים מנחים לכללי התנהגות וסידורים נדרשים, על מנת לצמצם ככל הניתן את האפשרות של מגע העובדים עם דיירי הבניין שבו מבוצעות עבודות השיפוץ, בין היתר, הקבלן חייב להיות מצויד בחומרי חיטוי  והגנה – אלכהוג'ל, מסיכה , כפפות, מד חום  דיגיטלי, ערכת עזרה ראשונה,  סרבלי עבודה לעובדים ונעלי עבודה תקינות. עוד נכתב כי: "יש לקבוע שעות פעילות בבניין מראש כך שיהיה  כמה שפחות מגע וחיכוך עם בעלי הבית. כמו כן, יש לבצע שימוש מועט ככל הניתן במעלית של הבניין. על העובדים לעלות לדירה בחדר המדרגות. בנוסף, אין להעביר במעלית פסולת מהדירה המשופצת ואת חומרי הבניין לדירה רק באמצעות מנוף ישירות אליה ולא דרך חדר המדרגות".

בנוסף, מדגישים בהתאחדות כי הקבלן ידאג לחיטוי המעלית ודלת הכניסה לדירה וכי מנהל העבודה ימדוד בתחילת יום העבודה חום לכל העובדים בטרמומטר.

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים : "קבלני שיפוצים רבים נפגעו קשה בשבועות האחרונים בעת הסגר  ובשל המגיפה שפרצה איבדו 100 אחוז מהעבודות שלהם. חלקם נאלץ להפסיק עבודות שיפוץ באמצע בשל החשש של בעלי הדירות לבוא במגע עם הפועלים.  כעת, אנו רואים שהמשק יוצא לדרך חדשה. שגרת חיים בצל הקורונה ואפשר להמשיך לחדש פעילות במידה ושומרים על ההנחיות.  גם קבלני השיפוצים המוסמכים תודרכו ויודעים לעבוד בתוך בית מגורים תוך כדי שמירה על כל כללי הזהירות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות