banner
רני צים // צילום: אורן קאן
רני צים // צילום: אורן קאן

"רני צים" רוכשת 100% מהזכויות בפרוייקטים מסחרים במגזר הערבי תמורת 70 מיליון שקל

רני צים תשלם 70 מיליון שקל תמורת הגדלת חלקה ל-100% במרכזים באום אל פאחם ובירכא ובפרויקטים בטירה, טייבה, רהט וטמרה, הנמצאים בשלבי ייזום

חברת רני צים מרכזי קניות חתמה על הסכם לרכישת חלקה של שותפתה, חברת מידאס, בפעילות המשותפת של שתי החברות בתחום הקמה, שיווק והפעלה של מרכזים מסחריים במגזר הערבי. התמורה שתשלם צים מסתכמת ב-70 מיליון שקל, כאשר בשלב הראשון תשלם צים 46.5 מיליון שקל תמורת הזכויות במרכזים הפעילים באום אל פאחם ובירכא ולאחר 6 חודשים ממועד החתימה, תשולם יתרת העסקה בסך 23.5 מיליון שקל, תמורת זכויות מידאס במרכזים הנמצאים כיום בשלבי ייזום, פיתוח והקמה בטירה, רהט, טמרה, טייבה והרחבת המרכז באום אל פאחם, אשר צפוי להכפיל את שטחו. 

חלקה של 'רני צים' בנכסים המניבים הנרכשים הינו כ-7.2 מיליון שקל, ובנכסים בייזום והקמה צפוי לעמוד על כ-12.5 מיליון שקל עם השלמת הקמתם ובתפוסה מלאה.

בחברה מציינים כי: "עם השלמת העסקה תחזיק רני צים בכל הזכויות בסימן המסחרי ובמותג "SEVEN" המרכז את  פעילות החברה בישובים הערביים בישראל. בהמשך לחתימת ההסכם, החברה תאחד בדו"חותיה את תוצאות המרכזים המסחריים בירכא ואום אל פאחם (כבר ברבעון השלישי 2020) ועם השלמת העסקה גם את יתר פעילות המגזר הערבי". 

רני צים, מנכ"ל 'רני צים מרכזי קניות': "העיסקה הנוכחית, ההופכת אותנו לבעלים היחידים של הנכסים, תיצור מנגנון רזה ותביא להתייעלות בתפעול הנכסים, בניהולם ובתהליך קבלת ההחלטות שלנו. בחרנו לבצע את העיסקה בדרך של רכישה ישירה ונקיה של הזכויות בנכסים, מבלי לרכוש גם התחייבויות או נכסים נוספים שהיו ברשות מידאס, ושאינם נוגעים לפעילות הליבה בסקטור הערבי, ומבנה זה של העיסקה יאפשר לנו להשביח את שווי הנכסים הנרכשים בצורה האופטימלית, לצד המשך השבחתם המתמדת של שאר נכסי החברה. 

"אנו מאיצים בימים אלה את הפעילות בסקטור הערבי ואת תכנית פתיחת המרכזים החדשים, כאשר בפרויקט 'צים Seven' בטירה אנו בשלבי איכלוס מתקדמים, ואנו צופים את פתיחתו במהלך החודשים מרץ-אפריל 2021".

את העסקה ליוותה מטעם צים עו"ד זהבית שחף ואת מידאס ייצגו עו"ד דפנה זינגר ועו"ד דודו בן יעיש, ממשרד שניצר גוטליב סאמט.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות