banner
ELG - פארק הייטק אשדוד, הדמיה משרד אדריכלים גוטמן אסיף
ELG - פארק הייטק אשדוד, הדמיה משרד אדריכלים גוטמן אסיף

אשדוד: שווקו במלואם 270 יחידות בפארק היי-טק

שווקו במלואם 270 יחידות ב- 4 מגדלים בפארק היי-טק של אשדוד. היקף הפרוייקט נאמד בכ- 900 מיליון שקל

ELG – פארק הייטק אשדוד, הדמיה משרד אדריכלים גוטמן אסיף

קבוצת ELG, בית השקעות בנדל"ן בבעלות משותפת של יוחאי אפינגר ואלחנן ליזרוביץ, מדווחת כי סיימה לשווק את שני הפרויקטים אשר בבעלותה, בפארק ההייטק החדש באשדוד, המשתרע על פני שטח של 133 דונם וכולל 23 מגרשים. 

מדובר בשני מגרשים, 10 דונם כל אחד, הממוקמים בתוך פארק ההייטק החדש, בצמידות לתחנת הרכבת "עד הלום", אשר עליהם על פי התוכנית ייבנו 4 מגדלים בהיקף כולל של כ- 90 אלף מ"ר, אשר יכילו שטחי מסחר בקומת הקרקע ומעליהם משרדים לתעסוקה עתירת ידע. החברה מדווחת כי נמכרו כל 270 היחידות שהוצעו למכירה בשני המגרשים, רובן בגדלים שבין 50-100 מ"ר וחלקן בגודל 400 מ"ר ואף יותר. היקף הפרויקטים נאמד בכ – 900 מיליון ₪.

ELG - פארק הייטק אשדוד, הדמיה משרד אדריכלים גוטמן אסיף
ELG – פארק הייטק אשדוד, הדמיה משרד אדריכלים גוטמן אסיף

רוב השטחים המיועדים לבניה בפארק נמכרו לחברות הייטק שונות. מהחברה נמסר כי: "הפרויקט שווק למשקיעים ולבעלי עניין, קבוצה הומוגנית הכוללת משקיעי נדל"ן ובעלי מקצועות חופשיים מהעיר אשדוד וסביבתה". את הפרוייקט תכנן משרד האדריכלים גוטמן אסיף.

אלחנן ליזרוביץ, מנכ"ל קבוצת ELG: "המשקיעים נהנו מתנאים מיוחדים וצפויים להרוויח תשואות יוצאות דופן, על פי מחלקת המחקר הפנימית שלנו, הנתמכת בנתונים שנאספו ממקורות מהימנים במשק הישראלי. אנו שמחים על המכירה המהירה, הממחישה את ההבנה בקרב הציבור כי השקעה בנדל"ן מסחרי משתלמת יותר מנדל"ן למגורים וכן מאששת את המודל על פיו פעלנו, בעיקר כשרוכשים את השטח בשלב ההתחלתי, לפני קבלת היתר בניה. עם קבלת ההיתר, צפויים הרוכשים להכפיל את סכום השקעתם, קל וחומר, בשלב האכלוס".

יח"צ
יח"צ

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות