banner
אתר הבנייה של הבניין החדש ברחוב פוזננסקי // צילום : ללא קרדיט
אתר הבנייה של הבניין החדש ברחוב פוזננסקי // צילום : ללא קרדיט

הוגש כתב אישום נגד נכה תושב ראשל"צ, המואשם באיומים, על רקע התנגדותו לפרויקט פינוי בינוי

נכה תושב ראשון לציון מואשם באיומים על פקחי בנייה באתר בנייה הסמוך לבניין מגוריו ובתקיפת שוטרים, על רקע התנגדותו לפרויקט פינוי בינוי הקורם עור וגידים בשכונת רמת אליהו בעיר

 

לאחר מסע בירוקרטי מפותל, שהחל אי שם בשנת 2001, הגיעו לפני כשנה הדחפורים לרחוב פוזננסקי והרסו את אחד הבניינים הישנים בשכונת רמת אליהו בראשון לציון– בניין בן שתי כניסות ובו שמונה יחידות דיור. במקומו נבנה בימים אלו בניין חדש בן 15 קומות ו-58 דירות, שיהפוך לסנונית הראשונה של פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונה.

בהמשך אמורים להיהרס עוד תשעה בניינים ברחוב פוזננסקי ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים חדשים נוספים, במסגרת המכרז לבניית חמישה בנייני מגורים בשכונה בו זכתה חברת שמשון זליג לפני מספר שנים.

ל"מגדילים" נודע כי הנאשם המתגורר בסמיכות לפרויקט התנגד לקידומו, בין היתר מכיוון שנהג להעמיד את רכבו בשטח ציבורי הסמוך לבניין מגוריו – שטח שכעת הוקצה לטובת הבניין החדש.

מכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בעיר, עולה כי בראשית חודש ינואר השנה ניגש הנאשם המתנייד באמצעות כיסא גלגלים אל עבר אחד המהנדסים בפרויקט הסמוך לבניין מגוריו ואיים עליו: "אם אתה לא זז מפה אני אדקור אותך, אני אשחט אותך, פה אתה לא תהיה".

על פי כתב האישום הנאשם התקדם אל עבר המהנדס באמצעות כיסא הגלגלים וניסה לאחוז בחולצתו אולם זה הצליח להימלט מפניו.

עוד על פי כתב האישום, ביום המחרת שב הנאשם לאתר הבנייה וניגש באמצעות כיסא גלגלים לעבר שני מהנדסים אחרים ששהו במקום, כשהוא אוחז בידו מברג. הנאשם גידף אותם, וצעק לעבר אחד מהם: "אם אתה מתקרב אני דוקר אותך. תעופו מפה, אתם לא תעבדו פה".

בשלב הזה עולה מכתב האישום כי הנאשם השליך את עצמו מכיסא הגלגלים שלו אל עבר שני המהנדסים, כשהוא ממשיך לקלל אותם ולאחוז במברג בידו. השניים זזו לאחור בזמן והתחמקו מפגיעה.

בהמשך, לאחר שמשטרה הוזעקה למקום, הודיעו השוטרים לנאשם כי הוא מעוכב לבירור בתחנת המשטרה בעיר. על פי כתב האישום, הנאשם זינק מכיסא הגלגלים שלו אל עבר אחד השוטרים, תוך שהוא קורע את מעילו של השוטר וגורם לו לדימום בשפה התחתונה.

בעודו בניידת אמר הנאשם לשוטרים: "אני אדקור את כולם, צריך לחסל אתכם".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו ואיומים, משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות