banner
פרוייקט נגה // 3design
פרוייקט נגה // 3design

יפו: נמכרה דירה ב- 20.5 מיליון שקל לתושב אמריקאי

תושב חוץ מארצות הברית רכש דירה המתפרסת על פני קומה שלמה בפרויקט ביפו תמורת כ- 20.5 מיליון שקל: "מדובר במחיר שיא לדירה ביפו, בד"כ רמת המחירים לדירות פנטהאוזים כאן היא סביב ה- 15-16 מיליון שקל"

מגדילים 20.06.2021

תושב חוץ מארצות הברית רכש דירה המתפרסת על פני קומה שלמה בפרויקט נוגה 1 שבונה חברת יוסי אברהמי ביפו תמורת כ- 20.5 מיליון שקל, כך מדווחת החברה. מדובר בדירה בשטח של 261 מ"ר, עם מרפסות בשטח של 20.5 מ"ר, הממוקמת בקומה ה- 8 בפרויקט. 

לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברה: "מדובר במחיר שיא לדירה ביפו, בד"כ רמת המחירים לדירות פנטהאוזים כאן היא סביב ה- 15-16 מיליון ₪. זהו פרויקט יוקרתי, שאחד היתרונות המשמעותיים בו הוא המיקום האטרקטיבי שלו. הרוכשים בפרויקט שאינם תושבי חוץ הם מצמצמי דיור, שעוזבים וילות רחבות ידיים, לאחר שהילדים כבר עזבו את הבית והאחזקה של צמודי הקרקע בהם הם מתגוררים הפכה עול עבורם. הם מחפשים דירות יוקרתיות במיקום נחשק ליד הים בתל אביב יפו. פלח נוסף של רוכשים הוא משקיעים, שרוכשים בעיקר דירות 2 ו- 3 חדרים".

הדמיית הפנטהאוז בפרוייקט נוגה של יוסי אבהרמי // 3design
הדמיית הפנטהאוז בפרוייקט נוגה של יוסי אבהרמי // 3design

 

הפרויקט יכלול 56 יח"ד מעל קומת מסחר ב- 10 קומות. הפרויקט מוקם על הקרקע שבה היה הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות בנות 2, 3, 4 חדרים ופנטהאוזים.
מהחברה נמסר כי נותרו 20 דירות למכירה, בנות 2, 3 ו- 4 חדרים, במחיר של החל מ- 3.29 מיליון ₪. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה וצפוי להתאכלס בעוד כשנתיים וחצי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות