banner
יוסי שאול // צילום: שי אפשטיין
יוסי שאול // צילום: שי אפשטיין

"כל פנטזיה עיצובית היא ברת קיימא"

הוא עשה שינוי של 180 מעלות בקריירה, הפך למעצב פנים ועבר עשור של מימוש לתשוקה שתמיד היתה לו. היום הוא אומר: " אני פועל ומאמין באזור שבין הפרקטיקה לפנטזיה ובמקוריות". ראיון אישי עם מעצב הפנים יוסי שאול

יוסי שאול // צילום: שי אפשטיין

עיצוב מעורר השראה: מעצב הפנים יוסי שאול עזב אחרי שנים רבות את תחום הקמעונאות ועשה מעבר חד לעיצוב פנים, לאחר שהחליט ששום דבר לא יעצור אותו מלממש חלומות. מאז עבר עשור, יצאנו לבדוק אם הוא מרגיש שעשה את המהלך הנכון בהחלפת קריירה, כזה שרבים מאתינו רק חולמים לעשות, ומצאנו אדם מאושר. 

בעשור שחלף הצליח לעשות שאול שינוי של 180 מעלות ולהפוך מאיש מכירות, שעבד עם לא מעט מהחברות המובילות בתחום עיצוב הבית, לבעל סטודיו עצמאי לעיצוב פנים. מאז הוא חתום על עיצובם של עשרות בתים, דירות, חללי מסחר ומשרדים. בראיון: ל"מגדילים", הוא אומר: "עיצוב פנים נכון הוא כזה שמציב את האדם במרכז ויוצר עבורו עולם", קצת בדומה למציאות שיצר עבור עצמו. 

צילום: שי אפשטיין
צילום: שי אפשטיין

האם אתה מאמין שכל אחד יכול לממש את החלום שלו לבית מעוצב על פי אמונתו?
"כל פנטזיה עיצובית היא ברת קיימא והתפקיד שלנו כמעצבים היא לתרגם אותה לתכנון נכון וחכם שבאמת נוח ופרקטי להתנהל בו. כדי לבצע את זה בצורה המיטבית אני מייצר את הקשר הבלתי עמצאי עם הלקוח ומנתח באמת מה מנחה אותו, מה גורם לו להתרגש ואיך הוא או הם מתנהלים בחיי היום יום". 

צילום: שי אפשטיין
צילום: שי אפשטיין

מה החזון שמוביל אותך?
"אני פועל ומאמין באזור שבין הפרקטיקה לפנטזיה ובמקוריות, במיוחד בימים בהם השוק רווי ועיצוב פנים הפך ממותרות לציר חשוב ומרכזי בחייהם של מרבית הישראלים. חשוב לא פחות הוא ניתוח של מאפייני החלל או המרחב איתו אנחנו עובדים. אפשר להגביל את אומנות התכנון לסוג של פאזל מורכב ומאתגר- שאלה שבסופו של דבר יפתרו אותה האנשים שיש להם את הדרייב והניצוץ לפצח ולהגיע לפיתרון". 

צילום: שי אפשטיין
צילום: שי אפשטיין

אתה אוהב אתגרים. איך זה בא לידי ביטוי בעיצוב?
"הבניה כאן מאתגרת בגלל המטראז', אנחנו רואים לא פעם דירות קבלן שה-LAYOUT שלהם מאוד מגביל והאתגר הוא להפוך את המרחב הצפוף למרווח כך שבעלי הבית ירגישו שהם חיים בוילה. חומרים ואקססוריז יכולים לעזור אבל הפיתרון נעוץ בתכנון המעטפת והעמדת הריהוט".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות