banner
שכונת נווה זמר רעננה // צילום: מגדילים
שכונת נווה זמר רעננה // צילום: מגדילים

רעננה: 99 יח"ד חדשות ייבנו בשכונת נווה זמר

7 בניינים חדשים קיבלו היתר בניה מוועדת המשנה לתכנון ובניה רעננה. טל קידר, מנכ"ל חברת קידר, הבונה בשכונה: "נווה זמר הפכה לשכונה מבוקשת מאוד על ידי זוגות צעירים ומשפרי דיור"

שכונת נווה זמר ברעננה תופסת שוונג: בחודש האחרון הנפיקה וועדת המשנה לתכנון ובניה רעננה 3 היתרי בניה ל- 99 יחידות דיור במגרשים שונים בשכונת נווה זמר. המגרשים ממוקמים ברחבי השכונה וכוללים 7 בניינים חדשים, כאשר 2 בניינים יבנו בצדה המערבי של השכונה, ברחוב מרדכי זעירא 6-8 , 2 בניינים נוספים יבנו בצדה הצפוני, ברחוב אהוד מנור 26 ועוד 3 בניינים יבנו בצדה הדרום מזרחי, ברחוב שושנה דמארי 2 פינת אריק לביא.

"שלושת הבניינים האחרונים ישלימו רצף אורבני של כל החלק הדרום מזרחי ומהווים את המגרש האחרון שנותר לבניה במתחם ולמעשה כך יושלם לגמרי פיתוח החלק הדרום מזרחי של שכונת נווה זמר", אומר טל קידר, מנכ"ל חברת קידר, הבונה את המבנים תחת המותג "קידר בלקוני BALCONY".

הדמיית הפרויקט // אדריכל: דן מאירי | הדמיה: גונן צינאדר
הדמיית הפרויקט // אדריכל: דן מאירי | הדמיה: גונן צינאדר

"נווה זמר הפכה שכונה מבוקשת מאוד ולא פלא שהרבה אנשים רוצים לעבור לגור פה, למרות הקשיים בפיתוח של שכונה חדשה, רבים מבינים את הפוטנציאל ואת העובדה שבתוך שנים ספורות נווה זמר תהפוך לשכונה היפה ברעננה" , מוסיף קידר, ומציין כי "תמהיל הקונים הוא מגוון ביותר וכולל זוגות צעירים, משפרי דיור. נראה שנווה זמר מושכת את כל סוגי קהלי האוכלוסייה, אנו שמחים שמשפחות רבות כבר בחרו בנו כדי לבנות את ביתם ומתרגשים מקבלת ההיתרים לפרויקטים החדשים". 

בניית הדירות החדשות צפויה להתחיל בימים אלו.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות