banner
ניסים אחיעזרא מנכל אחים דוניץ // צילום יחצ
ניסים אחיעזרא מנכל אחים דוניץ // צילום יחצ

האם "האחים דוניץ" ימכרו את האימפריה בתמורה לכ-664 מיליון שקל?

חברת הנדל"ן הוותיקה, האחים דוניץ, קיבלה הצעה לרכישה ומיזוג משולש הופכי עם חברת ישראל קנדה. החברות סירבו לדווח באופן רשמי על העסקה הנרקמת אולם מהדיווח לבורסה עולה כי אם המיזוג יצא לפועל -השם "דוניץ" יימחק מהחברה החדשה

חברת אחים דוניץ דיווחה היום לבורסה על התקשרות הסכם מיזוג משולש הופכי עם ישראל קנדה, באמצעות חברת הבת ראם פרויקטים. לאחר ההסכם תהפוך חברת האחים דוניץ לחברה פרטית.

 על פי הדיווח, חברת ישראל קנדה חתמה בתחילת השבוע עם ישראל קנדה וראם, המחזיקות בבעלות משותפת 50% בחברה, על הצעה מחייבת להתקשרות בהסכם מיזוג כאמור, כך שהחברה הרוכשת תקים חברה חדשה בבעלות ובשליטה מלאה שלה ואשר תתמזג עם חברת האחים דוניץ. עוד על פי הדיווח, החברה החדשה תרכוש מדוניץ מניות בשווי כ-523 מיליון שקל, המשקף כ-135 שקל למניה נרכשת אחת ושווי כולל בסך כ-664 מיליון שקל.  

בדיווח לבורסה מצויין כי "החברה חתמה על ההצעה. בהתאם להצעה הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם המיזוג עד לתום 10 ימי עסקים ממועד החתימה על ההצעה". עוד הוסכם כי במועד השלמת המיזוג, החברה או תאגיד אחר המוחזק על ידיה ישנו את שמם, כך שלא יכלול עוד את המילה "דוניץ".

במסגרת ההצעה, מתחייבים בעלי השליטה בחברה, יעקב דוניץ וניסים אחיעזרא כי לא ימכרו מניות או אגרות חוב המוחזקות על ידם ויתמכו במיזוג בעת ההצבעה באספה הכללית של בעלי המניות. בשלב זה אין וודאות סופית בדבר חתימה על הסכם המיזוג.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות