banner
עמי פרץ מנכל בוני התיכון // יח"צ
עמי פרץ מנכל בוני התיכון // יח"צ

חברת בוני התיכון מסכמת רבעון עם מכירת 206 דירות תמורת כ-287 מיליון שקל

"לאחר הסגר הראשון במשק, החלו רבים לחפש דירה על מנת להשיג ביטחון אישי בתחום הדיור", כך אומרים בחברה לאור נתוני הרבעון השלישי, לפיהם חל גידול של למעלה מפי 3 ברבעון המקביל אשתקד

חברת בוני התיכון מדווחת כי במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020, מכרה 536 יחידות דיור, בהיקף כספי כולל של כ-692 מיליון שקל, זאת לעומת 129 יחידות דיור, שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד, בתמורה כספית של כ- 176 מיליון שקל. בחברה מציינים כי בשנת 2019 נמכרו 191 יחידות דיור בתמורה כוללת של כ-250 מיליון שקל.  

עוד על פי הדיווח, ברבעון השלישי של 2020, נמכרו על ידי החברה 206 יחידות דיור, בהיקף כספי כולל של כ-287 מיליון שקל, גידול של למעלה מפי 3 לעומת 65 יחידות דיור בהיקף כספי של כ- 69 מיליון שקל שמכרה החברה ברבעון המקביל אשתקד. 

עמי פרץ, מנכ"ל ובעלי החברה: "על אף התקופה המאתגרת, מכירות החברה בשנת 2020 הגיעו לרמות שיא, ובתשעת החודשים הראשונים של השנה מכרנו 536 יחידות דיור, נתון המהווה קפיצת מדרגה משמעותית עבור החברה. אנו עדים לכך, שהרוכשים עדיין נמצאים בשוק, ותרים אחר עסקאות אטרקטיביות, המשלבות מחירים נוחים, מיקומים איכותיים ויזמים בעלי ניסיון ואמינות. לאחר הסגר הראשון במשק, החלו רבים לחפש דירה על מנת להשיג ביטחון אישי בתחום הדיור, כשבמקביל, הורדת מס הרכישה על דירה שנייה בחודש יולי, החזיר גם את פלח שוק המשקיעים למשרדי המכירות ויצר תמריץ נוסף לבצע רכישות והביא להגדלת הביקושים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות