banner
פרויקט סינימה טאוור של קבוצת גבאי באור יהודה // יח"צ
פרויקט סינימה טאוור של קבוצת גבאי באור יהודה // יח"צ

אור יהודה: דירת 3 חדרים החל מ-1.79 מיליון שקל

במסגרת הפרויקט ייהרס מבנה הקולנוע המיתולוגי של העיר וייבנה מגדל מגורים. דירות 5 חדרים בשטח של כ-121 מ"ר מוצעות למכירה בהחל מ-2.47 מיליון שקל

פרויקט סינימה טאוור של קבוצת גבאי באור יהודה // יח"צ

פרויקט "סינמה טאוור" באור יהודה, שיקום על חורבות מתחם קולנוע גולן המיתולוגי, יוצא לשיווק, כך מדווחת החברה היזמית קבוצת גבאי. הפרויקט יכלול 87 דירות במגדל בן 15 קומות מעל קומת מסחר, כאשר מחיר הדירות יחל מ- 1.79 מיליון שקל.

שטח הפרויקט משתרע על פני כ-2 דונם והוא יכלול דירות בנות 3-5 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז, מרכז מסחרי קטן בשטח של כ-400 מ"ר בנוי וחניון תת-קרקעי. בין הדירות המוצעות למכירה, נמצאות דירות 3 חדרים בשטח של כ-74 מ"ר ועוד כ-6 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ-1.79 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בשטח של כ-105 מ"ר ועוד כ-12  מ"ר מרפסת במחיר של החל מ-2.19 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח של כ-121 מ"ר ועוד כ-12 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ-2.47 מיליון שקל.

כזכור, הקבוצה רכשה את מתחם קולנוע גולן ברחוב יחזקאל קזז בדצמבר 2019, בתמורה לכ-45 מיליון שקל מידיה של משפחת גולן. מבנה בית הקולנוע שעמד נטוש בשלושת העשורים האחרונים, ייהרס בקרוב, ותחתיו יבנה הפרויקט שישחזר את אחת מחזיתות המבנה המיתולוגי. היתר לפרויקט צפוי להינתן בקרוב, ולאחריו יחלו עבודות הריסת הקולנוע ובניית הפרויקט, שצפוי להתאכלס בסוף קיץ 2023. אדריכלות הפרויקט הופקדה בידי משרד פוגל שוהם אדריכלים. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות